افزایش فروش آنلاین

چگونه با تولید پادکست افزایش فروش آنلاین ایجاد کنیم؟

فهرست مطالب

چگونه با تولید پادکست افزایش فروش آنلاین ایجاد کنیم؟

برنامه ریزی ، محتوا و انتخاب مهمان در زیربنای یک استراتژی موفق پادکست قرار دارند که سبب افزایش فروش آنلاین خواهند شد.

سبک زندگی جدید در خانه که با شروع COVID ایجاد شده است باعث افزایش قابل توجهی در تعداد شنوندگان و تعداد برنامه ها در پادکست و فضای پخش صوتی شده است ، و جایی که کانال رادیو برای اکثر بازاریابان گزینه دوم یا سوم بود ، داشتن استراتژی پادکست اکنون بخشی از بسیاری از برنامه های بازاریابی برای سال 2021 است.

لیندسی Tjepkema ، مدیر عامل Casted ، یک بستر بازاریابی پادکست-مرکز  گفت: “پادکست هنوز یک فضای باز و گسترده است که برند ها هوشمندانه می توانند به آن بپردند.

هنگامی که در نظر بگیرید حدود 1 میلیون پادکست وجود دارد ، اما بیش از 600 میلیون وبلاگ دارید ، می توانید ببینید که چه مقدار فرصت برای برندها وجود دارد تا بتوانند فضای خود را داشته باشند.

و حتی در میان یک بیماری همه گیر ، شنوندگان همچنان به طرز چشمگیری افزایش می یابند ، زیرا مردم به طور فعال بدنبال ارتباط هستند.

 پادکست ها این توانایی را دارند تا برای ارتباط مخاطب با یک برند به شکلی محتوا فراهم کند که اعتماد و وفاداری  هم بین مخاطب و برند مورد نظر ایجاد شود و باعث افزایش فروش آنلاین نیز شود.

تحقیقات نشان داده است که برند هایی که محصولات و خدمات یا پادکست های تجاری خود را تبلیغ می کنند ، از افزایش قصد خرید برخوردار هستند و سیستم عامل های بزرگ شاهد افزایش چشمگیری هستند.

اما جدا از استفاده از پادکست ها به عنوان کانال تبلیغاتی ، بازاریاب ها چگونه می توانند از پادکست ها برای دستیابی به بالاترین میزان بازگشت سرمایه استفاده کنند؟

یک گزینه این است که تشخیص دهید می توان از فراتر از خود پادکست، محتوا استفاده کرد.

Tjepkema  گفت : “فراتر از سادگی به انتشار قسمت ها بروید و این محتوا را نیز واقعا به بیرون بكشید.”

وی گفت: “بازاریابان برای نمایش پست های وبلاگ ، كلیپ های صوتی برای رسانه های اجتماعی ، فیلم ها ، گزیده هایی برای جاسازی در صفحات وب یا محتوای ایمیل و حتی مقالات رهبری ، به این نمایش هایی كه ایجاد می كنند می روند.

 این باعث می شود تیم بازاریابی کارآمدتر شود و در عین حال محتوای بیشتری را در اختیار مخاطبان قرار دهد تا در آن مکالمه اولیه با یک متخصص موضوعی واقعی تعامل کنند و افزایش فروش آنلاین ایجاد کند. “

بستر پادکست و برنامه ریزی

در حالی که بیشتر پادکست های سرگرمی و اجتماعی اغلب بدون نسخه هستند ، یا از متن خارج می شوند ، اما برعکس بنفع بازاریابان می شود زیرا آنها استراتژی پادکست خود یا به عنوان خالق و میزبان پادکست سازمانی خود یا به عنوان مهمان برنامه ریزی می کنند.

اسکای کسیدی ، مجری مشترک پادکست If You Market They Will Come ، گفت:

 “مردم تازه فهمیده اند که شما نباید فقط شروع به تولید پادکست کنید و پادکست کاری نیست که برای سرگرمی برای شرکت ها انجام دهید.

بازاریابان نتوانستند از محبوبیت روزافزون پادکست ها طی چند سال گذشته استفاده کنند ، دلیل اصلی این امر این بود که اهداف و نتایج مشخصی در ذهن ندارند.

 کسیدی گفت: “شما باید یک ROI واقعی قبل از شروع برنامه ریزی کنید و این باید با اهداف شرکت شما همسو باشد تا به افزایش فروش آنلاین برسید .”

مکالمات پادکست باعث ایجاد ارتباطات مصرف کننده می شود که منجر به تبدیل فروش محصول یا خدمات می شود.

طبق گفته Voxnest ، ارائه دهنده راه حل های فن آوری صوتی ، مصرف جهانی پادکست در طی ابتلا به COVID بین فروردین و اردیبهشت 42 درصد افزایش یافته است.

چگونه بازاریابان می توانند موفقیت پادکست را به حداکثر برسانند؟  

  Tiepkema پادکست های کوتاه تر و مکرر را برای مطابقت با زمان های رفت و آمد کوتاه تر و استفاده از آمار ، حقایق و ارقام را برای معتبر کردن مطالب استفاده می کند.

با این حال ، Tjepkema  گفت: “برخی نمایش ها محتوای غنی تری را به ندرت منتشر می کنند.”

 “این برای بعضی ها خوب است زیرا در حالی که آنها کمتر منتشر می شوند ، مانند دو ماهانه ، آنها محتوای عمیق تری ارائه می دهند ، بنابراین مخاطبان آنها بیشتر وقت خود را برای گوش دادن صرف می کنند زیرا قسمت ها واقعاً بسیار ارزشمند هستند.”

محتوا درست حسابی به عنوان سنگ بنای پادکست های با کیفیت است و هر پادکست موفق محتوا غنی ای دارد است و باعث افزایش فروش آنلاین خواهد شد.

کارلا جو هلمز ، مجری مشترک پادکست If You Market They Will Come ، گفت: “شما باید چیزی غیر از زمین فروش برای مخاطبان داشته باشید.”

“به عنوان یک بازاریاب که به دنبال کسب درآمد از پادکست خود نیستید ، بیشتر نگران ایجاد یک جریان خروجی از محتوای خود باشید کیفیت بالا بسیار برای ایجاد خروجی اهمیت دارد مردم از میدان های فروش خسته شده اند. “

پس از حذف جنجال های فروش آشکار ، محتوای پادکست نیز به کیفیت صدای بالا بستگی دارد.

 بازاریابان باید مایل باشند هزینه کمی بیشتر برای سیستم عامل ها و ابزارهای با کیفیت بالاتر صدا بپردازند.

 همیشه از ضبط قسمت های پادکست در کافی شاپ ها ، وسایل نقلیه در حال جابجایی و مکان های عمومی با صدای خودجوش مانند مراکز خرید و پارک ها خودداری کنید.

پادکست های شرکتی و کارآمد مخاطبان خود را در مورد موضوعی آموزش می دهند ، نه اینکه زمینه فروش آشکار را ارائه دهند یا سرگرمی های بیهوده ای را فراهم کنند.

 یک فعالیت شرکتی به طور طبیعی خود را در قالب پادکست ارائه می دهد.

خط تولید جدید یا راه اندازی عرضه خدمات جدید را در اطلاعیه ها می توان در محتوای آموزشی بگنجانید که مشکل یا نیاز به حل توسط محصول یا خدمات جدید را مشخص می کند.

کسیدی گفت: “این کمترین مخاطبانی است که می توانید داشته باشید.”

“هزاران هزار پادکست وجود دارد ، چرا یک مصرف کننده شما را انتخاب می کند؟

 این سوالی است که شما باید دائماً از خود به عنوان بازاریاب بپرسید. “

یکی از راه های افزایش شانس انتخاب پادکست شما دعوت از مهمانانی است که دنبال کنندگان زیادی دارند ، یا از طریق پادکست های خودشان یا در شبکه های اجتماعی اینگونه شانس شناسایی افراد با محصول بیشتر می شود و افزایش فروش آنلاین نیز صورت میگیرد.

 کسیدی گفت: “اگر برای افزایش مخاطب برند خود به پادکست خود وابسته باشید ، مخاطبی نخواهید داشت.”

“محتوایی را که هیچ کس دیگری ارائه نمی دهد ، ارائه دهید و قبل از نگرانی در مورد محتوای بزرگ ، جایگاه خود را پیدا کنید.

 پس از انجام این کار ، با افراد ، برند ها و نهادهایی شروع کنید که از قبل طرفداران زیادی دارند.

 اکنون شما یک استراتژی دارید و می توانید مدت طولانی پادکست تولید کنید. “

بازاریابان می توانند با اجازه دادن به مهمان برای انتخاب دو یا سه موضوع ، از مهمانان پادکست خود بیشترین بهره را ببرند تا بتوانند در مورد موضوعی که راحت ترند صحبت کنند.

 انجام تماس مقدماتی برای همه میهمانان ، صرف نظر از تجربه یا میزان محبوبیت آنها و مهمانان را تشویق کنید تا مخاطبان خود را چندین بار قبل ، در طول و بعد از پادکست دعوت کنند.

هلمس گفت: “انرژی و مخاطبی که آنها برای مهمانان پادکست به ارمغان می آورند.اگر آن دو را با محتوای با کیفیت بالا ترکیب کنید ، هر تیم بازاریابی می تواند از آن افزایش سرمایه ی قابل توجهی را بدهد.”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا
question