بهترین محتوانویس

بهترین محتوانویس

بهترین محتوانویس یک سری ویژگی ها را دارد بعنوان یک فرد محتوا نویس یا به عنوان یک سازمان یا یک شرکت تولید محتوا شما  می توانید به عنوان ناشر برتر، تولید محتوا به بهترین خود تبدیل شوید.

اما این کار به زمان ،تلاش و انضباط نیاز دارد برای ایجاد محتوای عالی از دستورالعمل های زیر استفاده کنید ، و به زودی به عنوان یک رهبر فکری شناخته می شوید ، و چشم اندازهای واجد شرایطی را که مشتاق حل چالش های خود هستند جذب خواهید کرد.

به نکات زیر توجه کنید :

همیشه به روز باش !

در مورد همه جنبه های صنعت خود به روز باشید و بسیار سعی کنید آگاه باشید ، نه فقط در مورد آنچه فقط به کسب و کار شما مربوط می شود درواقع شما بعنوان محتوا نویس باید در مورد موضوعات متفاوت خیلی بدانید.

برای مثال:

شما برای یک مجموعه مکانیکی وسایل نقلیه سنگین درحال تولید محتوا هستید. دانستن هرچه بیشتر در مورد این نوع وسایل نقلیه ، تولیدکنندگان و مشتریان آنها حیاتی است.

این تولیدکنندگان را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید ، نشریات تجاری را بخوانید و آخرین اخبار مربوطه را جستجو کنید و بدانید سیستم کاری آنها چگونه است.

همچنین می بایست در مورد نوآوری های صنعت ، روندها ، مقررات ، فرصت ها و تهدیدات روزمره آگاهی داشته باشید هرچه بیشتر بدانید ، بیشتر خود را جای جاهای احتمالی خود قرار می دهید. این کلید ایجاد محتوایی است که آنها برای یافتن راه حل مشکلات خود دنبال آن خواهند بود.

تغییر در زمینه ی کاری شما سریع اتفاق می افتد و آموزش مداوم مهم است.

 این بدان معناست که شما نه تنها باید محتوای مورد علاقه مردم را ایجاد کنید ، بلکه باید مطالب دیگران را نیز بخوانید. بهترین تولیدکنندگان محتوا کنجکاو هستند و به دنبال موضوعاتی هستند که مخاطب هدف آنها احتمالاً به آن توجه دارد. از دیگران بیاموزید و نقاط را به هم متصل کنید تا بفهمید آنچه که از آن جمع می کنید ممکن است بر آینده شما تأثیر بگذارد.

مخاطبان خود را درک کنید

واقعاً خود را به جای مشتری هایتان بگذارید تمام موجودیت و نحوه کاری آنها را متوجه شوید.

 شما باید به عنوان بهترین چشم انداز خود نسبت به کاری که انجام می دهید حتی بخوابید و نفس بکشید، با درک انگیزه های آنها ، گزارش روابط ، تحصیلات ، فعالیت های اجتماعی و موارد دیگر میتوانید یک راه مناسب برای پاسخگویی به نیازهای آنها را بدهید.

شاید تنها راه تولید محتوا موثر که برای نیاز کارفرما پاسخگو باشد همین است.

همیشه در حال ارتقای مهارت های خود باشید.

اگر یک نویسنده حرفه ای نیستید ، باید کاری کنید که آنقدر به هم یک نویسنده ی حرفه ای نزدیک شوید تا کسی تفاوت را متوجه نشود درواقع تنها راه برای حرفه ای شدن تمرین و دانش است.

میتوانید با اجتناب از اشتباهات رایج در نوشتن دیگران و نمونه کار های متفاوت شروع کنید.

همچنین میتوانید برخی از کتاب های بسیار موثر را بخوانید در این زمینه اینطوری خیلی سریع به شما کمک خواهد شد تا شما در گام های اشتباه رایج (مانند رونویسی ، عبارات ناجور ، پاراگراف هایی که درست نیستند و غیره) غلبه کنید.

نظم در انتشار محتوا داشته باشید.

هرچه محتوای بیشتری در وب سایت خود داشته باشید ، میزان بازدید شما در وب بیشتر می شود در واقع شرکت هایی که بطور مداوم مطالبی را منتشر می کنند بیشتر بازدید دریافت می کنند. و هرچه بیشتر بنویسید ، بهتر خواهید شد. کارشناسان از به اشتراک گذاشتن بینش خود خجالتی ندارند. اگر می خواهید ناشر برتر کسب وکار خود شوید ، باید متعهد شوید که مانند یک شرکت دیگر عمل کنید. این کاری نیست که شما فقط وقتی “وقت داشته باشید” انجام دهید.

ایجاد محتوای دیجیتال نیاز به تعهد، نظم و برنامه ریزی دارد.

محتوای غیر متنی هم تولید کن.

اغلب اوقات ، نوشتن فقط برای پر کردن تقویم محتوایی یا انتشار سریع مناسب است ولی استفاده بیش از حد از محتوای متنی خشک ، بدون طرفدار و بی روح است.

دریغ نکنید که شخصیت شرکت شما (یا شما) خیلی هم به ظاهر مربوط می شود! نوشتن به معنای دقیق ساختار جمله و بیرون آوردن بزرگترین کلماتی نیست که می توانید پیدا کنید. نوشتن درمورد برقراری ارتباط ایده ای شما به طور طبیعی است در حالی که هنوز از استراتژی بازاریابی محتوای خود پیروی می کنید میتوانید از محتوای گرافیکی و صوتی و ویدئویی هم استفاده کنید اینگونه ظاهر شما جذاب تر خواهد شد.

برای مخاطب هایت مثال بزن.

وقتی به مردم مثال هایی می دهید که درباره آنها صحبت می کنید ، چیزها را بسیار واقعی تر و قابل تجدید می کنید. به عنوان مثال ،فرض کنید که شما در مورد تفاوت بین دو پنیر در حال ایجاد محتوا هستید و  می خواهید که توضیحات شما طوری باشد که مخاطب در بهترین حالت ممکن متوجه محتوای شما شود صرفا با گفتن مشخصات ظاهری و کیفیتی پنیر نمیتوانید مشخص کنید منظورتان را پس احتیاج دارید مثال بزنید و بافت پنیر را در دهان بگویید مثلا مخملی یا نرم بودن آن را بروی نان حتی مثال بزنید اینگونه ارتباط خیلی بهتری با مخاطب برقرار میکنید و مخاطب متوجه محتوای شما خواهد شد.

در مورد خود صحبت نکنید

درباره مشتریان و چشم اندازهای خود صحبت کنید. وقتی در مورد خود صحبت می کنید ، این فرصت را از دست داده اید که نشان دهید نیازها و چالش های احتمالی مشتری را میخواهید درک می کنید و نشان دهید که میتوانید آنها را برطرف کنید.

مثال زیر جالب است:

به تفاوت این دو نسخه کپی نگاه کنید:

ما در تولید شیرآلات پیشرو هستیم و کیفیت بهتر ، خدمات بهتر برای مشتری از هدف اصلی ماست که از سال 1978 در صدد آن هستیم.

ما نسبت به رقبای خود از 13% خرابی کمتر در محصولات خود بهره مندیم. مشتریان همچنین نیاز به پرداخت هزینه های مازاد و سهام اضافی نیستند زیرا سیستم مدیریت زنجیره تأمین ما به طور کامل برای پاسخگویی به نیازهای آنها بهینه شده است.

برای کلمات کلیدی خود تحقیق کنید.

نوشتن هم به هنر و هم به علم احتیاج دارد. البته ، بزرگترین چیز در تولید محتوا استراتژی است و اینکه بدانید چه می خواهید و هدفتان از تولید آن محتوا چیست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا
question