نکات افزایش فروش آنلاین

نکات افزایش فروش آنلاین بخش 1

فهرست مطالب

نکات افزایش فروش آنلاین

چه تجارت آنلاین شما بزرگ باشد و چه کوچک ، ما کاملاً مطمئن هستیم که هدف اصلی شما افزایش فروش و افزایش بسیار بالاتر از خط اصلی شما است تا بتوانید مسیر موفقیت خود را ادامه دهید.

اما در دنیای تجارت الکترونیکی ، هدایت فروش آنلاین می تواند یک جانور پیچیده باشد.

تاکتیک های مختلفی براش فروش آنلاین و بازاریابی برای آزمایش وجود دارد! در اینجاست که می توانیم با نکته هایی اثبات شده و موثر در مورد چگونگی افزایش فروش آنلاین کمک کنیم.

 

ارزش خود را نشان بده!

هر مشاغل باید بتواند به سرعت و به وضوح ارزش محصول یا خدمات خود را برای مشتریان بالقوه توضیح دهد.

در غیر این صورت ، آنها به چه دلیلی شما را به جای رقیبتان انتخاب کنند؟

برای تقویت فروش آنلاین ، باید قدم بردارید ، به محصول یا خدمات خود نگاهی بیندازید و این سوالات را از خود بپرسید:

  • آیا این به مشکلات مشتریان من مربوط می شود؟
  • آیا مزایایی برای کسانی که از آن استفاده می کنند وجود دارد؟
  • آیا محصول / خدمات من در رقابت با محصولات دیگر متفاوت است؟ آیا برجسته است؟
  • آیا برای کمک به مشاغل عاطفی و اجتماعی مشتریان من فراتر از حل یک مشکل عملکردی است؟
  • آیا شکافی را که هیچ چیز دیگری قادر به پر کردن آن نیست پر می کند یا خلا را به طور موثرتری پر می کند؟

پاسخهایی که ارائه می دهید دید واضح تری از ارزش پیشنهادی شما را به شما ارائه می دهد ، به همان دلیل اینکه مشتریان باید محصول یا خدمات شما را انتخاب کنند  و به عنوان کاربران بازگشتی در کنار برند شما باشند.

 اغلب ، اگر فروش راکد است ، به این دلیل است که شما این پیام ها را به طور واضح از طریق سیستم عامل (مانند وب سایت و حساب های رسانه های اجتماعی خود) یا مواد بازاریابی (مانند تبلیغات یا حتی بروشورهای فیزیکی) اعلام نکرده اید.

هنگامی که وب سایت ، تبلیغات و وثیقه فروش خود را تغییر داده و به طور مستقیم به سود مشتری اشاره خواهید کرد ، مطمئناً فروش آنلاین را در کمترین زمان افزایش خواهید داد.

 

کمپین های پرداخت شده (PPC)

کمی انگیزه پولی می تواند کمک زیادی کند. کمپین های تبلیغاتی پرداخت به ازای کلیک (PPC) راهی مستقیم و آسان برای دستیابی به مخاطبان مورد نظر و افزایش فروش آنلاین ارائه می دهند.

در حقیقت ، یک مطالعه اخیر از Search Engine Land اظهار داشت که 75٪ از خریداران آنلاین گزارش داده اند که می توانند اطلاعات محصولات و خدمات را با سهولت بیشتری از طریق تبلیغات پولی در SERP و موارد اجتماعی پیدا کنند.

 تبلیغات می تواند به کاربران کمک کند تا به سرعت نتایجی کاملاً متناسب با نیازهایشان بدست آورند که می تواند به فروش بیشتر شما منجر شود.

 و آیا ما ذکر کردیم که طبق گفته گوگل ، مشاغل می توانند به ازای هر 1 دلار که در Google Ads  خرج می کنند به طور متوسط ​​2 دلار درآمد کسب کنند؟

استراتژی های PPC همچنین می تواند شامل کمپین های پرداخت شده در شبکه های اجتماعی باشد که محصولات و خدمات شما را در کانون توجه مشتریان قرار می دهد حتی درصورتی که مشتری ها مستقیماً آنها را جستجو نمی کنند.

 به عنوان مثال ، استراتژی های بازاریابی اجتماعی می تواند به عنوان یادآوری مشتریانی باشد که چیزی به سبد خرید خود اضافه کرده اند اما هنوز خرید خود را کامل نکرده اند.

 سفر خریدار مدرن اغلب در چند مرحله انجام می شود تا یک رویداد خاص ، به ویژه در دنیای تجارت الکترونیکی با بازاریابی مجدد ، می توانید مشتری ها را از انجام هرگونه تغییر در زمان مشتری خود ، از هر دستگاهی جبران کنید. به عبارت دیگر ، PPC  می تواند پاسخ کاملی برای این سوال باشد که چگونه فروش آنلاین را به سرعت افزایش دهیم!

 

اجتماعی رفتار کن!

صرف داشتن حساب های شبکه های اجتماعی کافی نیست.

 برای ایجاد بهترین تأثیر در مشتریان بالقوه خود ، باید حضوری فعال داشته باشید.

 بسیاری از افراد به دلیل دسترسی راحت تر به سیستم عامل ها یا اینکه ممکن است یک سوال ساده و سریع داشته باشند و در حل آنها نیاز به کمک دارند ، در شبکه های اجتماعی با برند ها تماس می گیرند.

در طرف دیگر معادله ، مشتریان ممکن است به شما پیام دهند زیرا از محصول یا خدمات شما ناراضی هستند. در این حالت ، شما باید سریع پاسخ دهید و تمام تلاش خود را برای حل مشکل انجام دهید.

 امیدوارم بتوانید اعتماد به نفس آنها را بازیابی کنید. اگر هیچ چیز دیگری نباشد ، به مشتریان بالقوه دیگری نشان داده اید که در حال گوش دادن و آماده کمک هستند. با نزدیک شدن به تجارت خود ، می توانید مشتریان تکرار شده بیشتری را ایمن کرده و حتی مشتریان جدید را تشویق کنید که با این کار فروش آنلاین را آغاز کنند.

تمام این گفته ها ، شما نیازی به فعالیت در هر بستر رسانه های اجتماعی ندارید  فقط مواردی را انتخاب کنید که برای کسب و کار شما منطقی باشد.

 به عنوان مثال ، اگر شما یک تجارت خلاق با محصولات و خدمات فتوژنیک هستید ، ممکن است اینستاگرام را انتخاب کنید ، بستری که مردم برای الهام گرفتن به آنجا می روند. از طرف دیگر ، اگر می خواهید تمرکز زیادی روی کمپین های اجتماعی پولی داشته باشید ، ممکن است بخواهید از فیس بوک استفاده کنید. و برای ارتباطات حرفه ای ، از LinkedIn استفاده کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا
question