فروش آنلاین

نکات افزایش فروش آنلاین بخش 4

فهرست مطالب

نکات افزایش فروش آنلاین

بهینه سازی وب سایت برای تمامی پلتفرم ها

در دنیای بسیار متصل مانند ما ، مشتریان می توانند از سایت شما بازدید کرده و هر زمان که بخواهند خرید کنند. به همین دلیل اگر می خواهید فروش آنلاین را افزایش دهید اطمینان از بهینه سازی سایت شما برای موبایل و همچنین دسک تاپ و تبلت بسیار مهم است.

برای اطمینان از اینکه سایت شما کاملاً کاربر پسند است:

  • روند پرداخت خود را ساده کنید.
  • گزینه های پرداخت تلفن همراه زیادی مانند Google Wallet و ApplePay را شامل کنید.
  • زمان بارگذاری صفحه را کاهش دهید.
  • پیمایش را تا حد ممکن ساده و شهودی کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که کاربران می توانند به راحتی به محیط های خود برگردند ، حتی اگر این کار را در دستگاه دیگری انجام دهند.

به یاد داشته باشید که کاربران تلفن همراه معمولاً در یک جلسه تغییر حالت نمی دهند.

 ممکن است قبل از خرید واقعی چندین بار در دستگاه های مختلف به سایت شما بازگردند (به همین دلیل کمپین های بازاریابی مجدد می توانند برای ایجاد تبدیل کامل مفید باشند).

 ورود و رفتن آنها را به ساده ترین شکل ممکن انجام دهید بدون اینکه ردیابی مواردشان را از دست بدهید یا فراموش کنید که چگونه اطلاعات لازم را در سایت خود به دست آورید.

طراحی وب سایت شما

ما نمی توانیم بیش از اندازه اهمیت طراحی وب سایت شما برای تجربه مشتری و ایجاد اولین تأثیرگذاری بزرگ را بیان کنیم.

 در اینجا چند آمار از Acquisio آورده شده است که این کار را برای ما انجام می دهد

  • 93٪ از مصرف کنندگان از شکل ظاهری وب سایت به عنوان عامل اصلی تصمیم گیری در خرید یا عدم خرید کالا یا خدمات استفاده می کنند.
  • 42٪ از مصرف کنندگان فقط بر اساس طراحی کیفیت کلی سایت را قضاوت می کنند.

این یک معامله بسیار بزرگ است.

طراحی وب سایت منسوخ ، غیر کاربر پسند یا ساده زشت شما می تواند در مخالفت مستقیم با فروش آنلاین و تلاش های بازاریابی شما باشد.

اگر می خواهید اعتماد بیشتری با مشتریان خود ایجاد کنید ، نرخ پرش را کاهش دهید و فروش آنلاین را با یک ضربه بالا ببرید ، می خواهید در خدمات طراحی و توسعه وب سرمایه گذاری کنید تا سایت شما را با سایر موارد برابر کند و در حالت ایده آل ، بالاتر و فراتر از آن اوج بگیرید.

عکس و فیلم

به عنوان بخشی از تلاش شما برای بهبود طراحی وب ، شما همچنین باید در عکس ها و فیلم های با کیفیت بالا سرمایه گذاری کنید تا قبل از تبدیل محصول شما ، بهترین ایده ممکن را در مورد نحوه کار محصول داشته باشید.

 از محصولات خود از چند زاویه عکس بگیرید تا دید 360 درجه به کاربران ارائه دهد و اگر محصول شما نیاز به برخی تنظیمات خریدار دارد ، یک فیلم آموزشی در مورد نحوه راه اندازی آن ارائه دهید.

حتی اگر عمدتا خدمتی ارائه دهید ، فیلم هنوز هم می تواند برای هدایت فروش آنلاین مفید باشد.

شامل ویدئوهای اینفوگرافیک برای شکستن ارزش پیشنهادی محصول یا خدمات خود باشید ، یا برخی از توصیفات کاربر را برای اثبات اجتماعی بارگذاری کنید.

ویدئوها بیشتر از تصاویر دقیق قابل اعتماد هستند ، که می توانند وقتی مشتری در حصار هستند ، تبدیل را تشویق کنند.

تست تقسیم موارد جدید

چه ایده ای برای یک کمپین ایمیل جدید یا هدر صفحه اصلی دارید ، همیشه بهتر است چندین نسخه را قبل از اجرا آزمایش کنید.

 آزمایش تقسیم می تواند شامل مواردی مانند آزمایش میزان کلیک (CTR) ایمیل ها در صورت وجود شکلک در عنوان در مقابل عدم وجود شکلک یا دیدن اینکه آیا یک عنوان وب سایت با تصاویر در مقابل هیچ تصویر ، تبدیل یا انتخاب های بیشتری ایجاد می کند.

حتی کوچکترین یا ساده ترین تغییرات ایجاد شده نیز می تواند در موفقیت در فروش آنلاین و تلاش های بازاریابی شما تأثیر بسزایی داشته باشد.

اهمیت به مشتری

هیچ کس دوست ندارد در محیطی که قراردارد نادیده قرار بگیرد پس اهمیت دادن و توجه به مشتری را یاد بگیرید.

برای تشویق مشتریان به خرید در حال حاضر ، می توانید موارد زیر را امتحان کنید:

  • اجرای فروش محدود در زمان اقلام محبوب.
  • ارائه حمل و نقل رایگان در همه سفارشات یا سفارشات با محدودیت قیمت مشخص برای مدت زمان کوتاه.
  • شامل یک هدیه رایگان همراه با سفارشات برای مدت زمان محدود.
  • تأکید بر مقدار محدود محصولات موجود.
  • از جمله محدودیت زمانی برای مشتری برای انجام خرید.
  • از جمله تعداد محصولات موجود در انبار برای تأکید بر کمبود.
  • ارسال ایمیل به مشترکان برای یادآوری دوره های فروش به آنها.

اگر تاکتیکی جدا از فروش را انتخاب کنید ، ارائه دلیل دلهره آورتر به مشتریان برای سرمایه گذاری در محصول یا خدمات خود ، تبدیل به سوخت موشکی خواهد شد که فروش آنلاین را به سطح کاملاً جدیدی افزایش می دهد.

بهینه سازی موتور جستجو  (SEO)

نتایج جستجوی ارگانیک می تواند برای تبلیغات آنلاین به اندازه کمپین های پولی و سایر تاکتیک های فروش و بازاریابی آنلاین که در مورد آنها بحث کردیم ، قدرتمند باشد.

به هر حال ، اگر از واژه های مناسب برای آوردن آنها به آنجا استفاده نکنید ، چگونه می توانید انتظار داشته باشید که مخاطب هدف سایت شما را پیدا کند؟

 با تاکتیک های بهینه سازی موتور جستجوی تجارت الکترونیکی (SEO) ، می توانید مهمترین کلمات کلیدی را که در Google رتبه بندی می کنند ، مشخص کنید و مستقیماً به افرادی که می خواهید آنها را تبدیل کنید ، توجه کنید.

هرچه این اصطلاحات را بهتر هدف بگیرید ، می توانید در SERP رتبه بالاتری داشته باشید ، که هم به شما چشم انداز بیشتری می بخشد و هم اعتماد به نفس برند خود را از نظر مشتریان افزایش می دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا
question