فروش آنلاین

نکات افزایش فروش آنلاین بخش 2

فهرست مطالب

نکات افزایش فروش آنلاین

 بررسی مراحل پرداخت خود

اگرچه جمع آوری تمام اطلاعات مورد نیاز پرداخت و حمل و نقل از مشتریان (یا جزئیات برنامه ریزی ، در صورت ارائه خدمات) مهم است ، اما یک فرآیند تسویه حساب که برای همیشه انجام می شود ، می تواند یک نتیجه اساسی باشد.

 طبق مطالعه ای از موسسه بایمرد ، 27٪ از مشتریانی که در هنگام پرداخت از خرید سبد خود را رها کردند ، این کار را انجام دادند زیرا روند پرداخت بسیار طولانی یا پیچیده بود.

به روند پرداخت خود نگاهی بیندازید:

 آیا مشتریان قبل از اینکه ببینند که چه میزان بدهی بدهند و خرید خود را انجام دهند ، باید چندین صفحه از اطلاعات را مرور کنند؟

 آیا سعی دارید آنها را وادار کنید تا قبل از خرید ، بازدارندگی عمده دیگری برای مشتریان ، اقدام به ساختن حساب کنند؟

 در این صورت ، حذف این نیازها و مراحل غیر ضروری را در نظر بگیرید. تمام فرم های مورد نیاز را در یک یا دو صفحه قرار دهید و سفارش آنها را در کل مراحل قابل مشاهده نگه دارید تا بتوانند با خرید سریع و با اطمینان به جلو بروند.

 همچنین می توانید دفعه بعد اطلاعات آنها را برای یک تجربه حتی سریعتر ذخیره کنید!

اما ساده سازی تنها کاری نیست که می توانید برای بهبود روند پرداخت خود انجام دهید

همچنین باید روش های مختلفی را که مردم می توانند برای محصول یا خدمات شما پرداخت کنند ، متنوع کنید.

 البته بسیاری از افراد هنوز از بدهی یا اعتبار استفاده می کنند ، اما افراد زیادی هستند که ترجیح می دهند از Google Wallet یا ApplyPay استفاده کنند ، نه اینکه از PayPal ، Venmo

یا سایر سیستم عامل های پرداخت شخص ثالث در خارج استفاده کنید.

 اطمینان حاصل کنید که علاوه بر پذیرش انواع کارتهای اعتباری و اعتباری عمده ، این روشهای پرداخت متناوب را نیز در اختیار دارید.

یک فرآیند تسویه حساب ساده و سازگار ، سهم بزرگی در افزایش فروش آنلاین خواهد داشت!

 

 بررسی توصیفات و مطالعات موردی دیگران

در اینترنت ، ارزیابی کیفیت واقعی یک محصول یا خدمات دشوار است ، زیرا در واقع نمی توانید آن را عملی ببینید.

به همین دلیل ، بیشتر مشتریان برای کمک به تصمیم گیری خود ، به بررسی ، توصیفات و مطالعات موردی افراد واقعی اعتماد زیادی می کنند.

 نظرات مورد علاقه یا بالاترین رتبه خود را در صفحه اصلی خود مشخص کنید و درج صفحه ای در وب سایت خود برای نمایش سایر توصیفات و مطالعات موردی از مشتریان خوشحال کنید.

اگر قبلاً در سایت خود گواهی یا نظر دارید ، اما می خواهید مسافت پیموده شده بیشتری را از آنها بگیرید ، عکس اضافه کنید!

 داشتن چهره ای برای مرور می تواند اثبات اجتماعی تری در دنیایی باشد که گاهی اوقات برای افزایش فروش یا رتبه بندی جعل می شود.

اگر افرادی که در گواهی نامه ها یا مطالعات موردی شما را تأیید می کنند ، می توانید اطلاعات تماس اضافی را ارائه دهید ، به این امکان را می دهید که بررسی ها را تأیید کنید.

 دسترسی آسان به گواهی نامه های قانونی راهی مطمئن برای جلب اعتماد و تقویت فروش آنلاین است.

 

افزایش سیگنال های اعتماد

در حالی که بررسی ها ، توصیفات و مطالعات موردی یک روش عالی برای افزایش اعتماد است ، اما اگر مشتریان در ارائه اطلاعات پرداخت خود احساس امنیت نکنند ، باز هم ممکن است تصمیم بگیرند که از خرید خود صرف نظر کنند.

 اینترنت دنیای خطرناکی است که دزدیدن اطلاعات کارت و هویت آن بسیار آسان است تعجبی ندارد که افراد از وب سایت های ناآشنا رنج می برند ، هر چقدر هم بخواهند یک محصول یا خدمات بخرند.

 در واقع ، طبق گفته Acquisio ، 61٪ از خریداران آنلاین خریدی انجام نداده اند زیرا در سایتی که بازدید می کنند هیچ نماد اعتماد وجود ندارد.

شما می توانید با افزودن مهر اعتماد به سایت خود ، مانند Norton Secured ، VeriSign یا Better Business Bureau (BBB) ​​، به راحتی این ترس ها را تسکین دهید در ایران هم می توانید از نشانه های اعتماد الکترونیکی استفاده کنید.

 همراه با این مهر و موم ها ، شرح مختصری از چگونگی کمک به محافظت از اطلاعات مشتری را برای هر اقدام امنیتی در نظر بگیرید.

 اگر می خواهید امنیت را یک گام جلوتر ببرید ، می توانید توسط یک فروشنده شخص ثالث کاملاً تأیید شوید.

 برخی به این اقدامات اضافی نیاز دارند تا بتوانید نشان آنها را نمایش دهید ، به مشتریان خود نشان دهید كه برای ایمن نگه داشتن اطلاعات آنها مسافت بیشتری را طی می كنید.

رایگان

طعم دادن مشتری به محصول یا خدمات خود با استفاده از آزمایشات آزمایشی و رایگان ، برای مهر و موم معامله و هدایت فروش آنلاین بسیار مناسب است.

نمونه های محصول برای وسوسه مشتری برای خرید بیشتر چیزهای واقعی ایده آل است در حالی که آزمایش های بدون هیچ گونه تعهد بهترین فرصت برای نشان دادن به مشتریان است که واقعاً بدون خدمات شما نمی توانند زندگی کنند.

روش مطمئن دیگری برای تقویت فروش آنلاین؟

 ارسال رایگان را ارائه دهید.

 داشتن حمل و نقل رایگان با هر سفارش بهترین کار است ، اما حتی اگر محدودیت قیمتی تعیین کنید ، باز هم برای رسیدن به این محدودیت بیشتر از پرداخت هزینه حمل و نقل ، مردم خریدهای اضافی انجام می دهند.

 حداقل ، سعی کنید نرخ حمل و نقل مساوی ارائه دهید تا مشتریان بتوانند به راحتی بفهمند که صورتحساب نهایی آنها چقدر خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا
question