بازاریابی بهتر (مهارت های اساسی)

بازاریابی بهتر (مهارت های اساسی)

فهرست مطالب

مهارت های اساسی برای تبدیل شدن به یک بازاریاب بهتر

به طور کلی ، بازاریابی مجموعه مهارتی نیست که افراد با آن متولد شوند. بخشی از این واقعیت نهفته در مهارت هایی است که “بازاریاب موفق” را ایجاد می کند دائماً در حال پیشرفت هستند.

در نظرسنجی تولید تقاضای سازمانی B2B در سال 2014 آمده است: “بخش هایی در بازاریابی تلاش دارند تا با تولید تقاضای خود موفق شوند. تقریباً 60 درصد از پاسخ دهندگان اظهار دارند که احساس می کنند تلاش هایشان خیلی موثر نیست و کمتر از 3 درصد اظهار داشتند که بسیار موثر هستند. “

بنابراین چه می توانید بکنید تا بازاریاب بهتری شوید؟ در اینجا پنج مهارت بازاریابی برای تمرین و تمرین وجود دارد.

روی ایجاد محتوای چند وجهی تمرکز کنید

تولید محتوای چند وجهی یک مفهوم چالش برانگیز با نتایج قدرتمند است. بسیاری از بازاریابان در یافتن یک کانال که رمز موفقیت سازمان آنها باشد وسواس دارند. در حقیقت ، برای موفقیت لازم است که شما طیف وسیعی از کانال ها را مدیریت کرده و همه آنها را در هوا نگه دارید.

برای مثال ، نه تنها شما باید یک وب سایت با طراحی و نگهداری خوب داشته باشید ، بلکه برای ایجاد ترافیک ، ایجاد مخاطب و به نظر رسیدن به چشم اندازهای خود ، باید محتوای جدید را به طور مکرر و مداوم اضافه کنید. با ارسال فیلم در سایتهایی مانند YouTube ، این تلاش خود را گسترش دهید و حضور پررنگ در شبکه های اجتماعی را برای نام تجاری یا سازمان خود حفظ کنید و همه سیلندرها را شلیک خواهید کرد.

محتوای یکسان می تواند برای سیستم عامل های مختلف رسانه های اجتماعی مورد استفاده مجدد قرار گرفته و قالب بندی شود. ابزارهایی مانند Hootsuite می توانند سطح اتوماتیک را ایجاد کرده و انتشار و مدیریت محتوا در کانال های مختلف را آسان کنند. رهنمودهای مربوط به توییتر متفاوت از دستورالعمل های LinkedIn است و ممکن است محتوا هنوز قبل از انتشار نیاز به اصلاحاتی داشته باشد. یک بار ایجاد کنید اما آن را به چیزی تبدیل کنید که مخاطبان آن را در چندین سیستم عامل علاقه مند کند.

در مورد به روزرسانی چندین کانال با محتوای تازه ، این همان جایی است که استفاده مجدد از همان مطالب بازی می شود. روی محتوای با کیفیتی که اقتدار ایجاد می کند تمرکز کنید. این ممکن است بیشتر از یک سرمایه گذاری اولیه صرف کند اما می تواند کارهای زیادی را برای بازاریابان انجام دهد.

محتوای با کیفیت

محتوای با کیفیت “همیشه سبز” محتوایی است که در طول مدت طولانی در مقایسه با محتوایی که روی مدهای سریع محو می شود ، مهم باقی می ماند. روند بازاریابی ممکن است تغییر کند اما مفاهیم کلیدی تغییر نمی کنند. با به روزرسانی منظم برای انعکاس تحولات جدید ، یک محتوای اصلی می تواند عمر طولانی داشته باشد.

محتوای با کیفیت که منعکس کننده اقتدار است برای ایجاد اعتبار یک شرکت کار می کند. هنگامی که مخاطب یک برند را تشخیص می دهد و آن را با تخصص و برخی از ویژگی های مطلوب مرتبط می کند ، فروش محصول یا خدمات آسان تر است.

برای مثال ، برای بارگیری یک کتاب الکترونیکی رایگان ، علاقه مندان مجبور هستند آدرس ایمیل خود را وارد کنند. برخی مطالعات نشان می دهد که مردم باید 3-7 بار قبل از خرید “لمس شوند”. دریافت اطلاعات از لیدهای بالقوه به بازاریابان کمک می کند تا با فراهم آوردن اطلاعات و فرصت های جالب قبل ، حین و بعد از تبدیل ، رابطه برقرار کنند.

محتوای با کیفیت منجر به صلاحیت می شود. وقتی خوانندگان محتوایی را که قبلاً انتخاب کرده اند گوش می دهند ، می خوانند و تماشا می کنند. هنگامی که آنها تصمیم می گیرند تماس بگیرند ، از آنجا که تکالیف خود را انجام داده اند ، سوالات و تمایل شدید به خرید ساده کمتر است.

مزیت دیگر محتوای با کیفیت این است که سایت های دیگر ممکن است بخواهند آن را به اشتراک بگذارند. لینک دهی به سایت های دارای مقامات بالا به جذب مخاطبان جدید کمک می کند و اعتبار شما را به عنوان یک رهبر صنعت بیشتر می کند.

محتوای با کیفیت می تواند اشکال مختلفی داشته باشد. به عنوان مثال فیلم ها ابزار قدرتمندی برای دید و ایجاد روابط هستند. دوم از صحبت حضوری با کسی ، فیلم ها می توانند در ایجاد سطح اعتماد و صمیمیت بین یک مشتری بالقوه و یک کسب و کار کمک کنند. طبق Forbes و B2B Demand Generation Survey برای سال 2012 ، پاسخ دهندگان بازاریابی فیلم را بر مقالات سفید ، مطالعات موردی و تظاهرات زنده با نمایندگان ترجیح دادند.

دلایل قوی روانشناختی وجود دارد که مردم را به سمت ویدئوها سوسن وینسنک ، سخنران ، نویسنده و مشاور 500 شرکت Fortune مانند آمازون ، دیزنی و والمارت سوق می دهد. مردم سخت گیر هستند که برای کسب اطلاعات به چهره ها توجه می کنند ، احساسات مسری هستند و حرکت بلافاصله متوجه ما می شود.

یوتیوب و سایر سایت های رسانه های اجتماعی موتورهای اصلی جستجو هستند. عدم سرمایه گذاری در کانال های مختلف اشتباهی است که بازاریابان توانایی پرداخت آن را ندارند زیرا رقبا در حال برداشتن امتیازات خود هستند.

به مکان های دیگری فکر کنید که می توانند از محتوای شما استفاده کنند. به عنوان مثال ، آیا تیم فروش به همه مواد عالی ایجاد شده دسترسی دارد؟

کانال های موجود بازاریابی را بهینه کنید

یکی از مهارت هایی که باید برای تبدیل شدن به یک بازاریاب بهتر در آن متمرکز شوید ، شامل دانستن چگونگی و زمان بهینه سازی کانال های بازاریابی موجود از طریق آزمایش و حسابرسی است. موفقیت کانال قبلی عملکرد آینده را تضمین نمی کند.          

یک وب سایت منظم انجام دهید. در نهایت ، هدف این است که صفحات با دعوت به عمل و نرخ تبدیل بالا عملکرد خوبی داشته باشند. صفحات را مرور کرده و برنامه ای برای کار با سایر مواردی که نیاز به تنظیم دقیق دارند ، تنظیم کنید. قوانین بهینه سازی موتور جستجو به طور مداوم در حال تغییر هستند و قالب بندی و تکنیک ها برای ترکیب به روزرسانی ها نیاز دارند.

استراتژی بازاریابی را برنامه ریزی ، بررسی و منعکس کنید. مطالب ، بارگیری رایگان ، پیشنهادات ویژه و تبلیغات باید از اهداف و مبارزات شرکت به عنوان یک کل مطلع شده و در تلاش برای سایر بخشها باشد.

بهینه سازی تلاش های وب سایت ، ورودی ، ایمیل و رسانه های اجتماعی برای نفوذ مناسب در بازار شما و دستیابی به بهترین نتایج لازم است.

ایجاد روابط قوی با مشتری

روابط ارگانیک با افراد ایجاد کنید و یک مشتری مشتری وفادار ایجاد کنید. هدف بازاریابان ایجاد روابط مداوم با مشتریان است. نیازهای آنها را بشناسید و برای رفع نگرانی هایشان پیام های متمایز را بفرستید. به بازخورد گوش دهید اگر بازخورد منفی طیف گسترده ای از مشتریان ناشی از تلاش های بازاریابی است ، در شنیدن شکایات آزاد باشید و استراتژی خود را مرور کنید.

مشتری ها بسیار باهوش هستند و هر بار که آنلاین می شوند ، توسط حوزه های فروش و تبلیغات بمباران می شوند. آنها خواهان ارتباط و تجربه بهتری هستند. درک بازاریابان و شرکت ها از آنچه مشتریان می خواهند بسیار متفاوت از واقعیت است. خواسته های مشتریان را تعیین کنید. در مقاله کارآفرین ، چگونه دقیقاً آنچه مشتریان شما می خواهند را دریابید .

بیش از 90 درصد شرکت ها این اشتباه را دارند و نمی دانند کدام یک از محصولات یا خدمات آنها برای مصرف کنندگان مهم است با یک شرکت تحقیقاتی همکاری کنید تا نظرسنجی های دوسویه را انجام دهد تا تعیین کند مشتری چه می خواهد.

بازاریابان چگونه می توانند از این نوع روش ها بهره مند شوند؟

برای تعیین میزان استقبال مشتریان از محصولات ، خدمات ، مشارکت و خود شرکت به طور منظم از نظرسنجی های رضایت مشتری استفاده کنید. این را در استراتژی بازاریابی و توسعه محتوا بگنجانید. بهترین روشهای بازاریابی از دانستن خواسته مخاطب ناشی می شود.

بازاریاب ها باید خودشان درمورد اینکه چه چیزی مخاطب هدفشان را تیک می زند ، چه چیزی را درباره این شرکت دوست دارند و چه چیزی را می توان آموزش داد. دریافت مستقیم اطلاعات از مصرف کنندگان به بازاریابان و همچنین سایر ادارات کمک خواهد کرد. درباره مصرف کنندگان اطلاعات کسب کنید. تلاش ها را با بخش های داخلی ترکیب کنید. استراتژی بازاریابی را با اهداف ، کمپین ها و پیام های شرکت هماهنگ کنید. برنامه ریزی و آغاز تلاش. نتایج را بازبینی و تأمل کنید. با دانش و تجربه آگاهانه پیش بروید ، نه حدس و گمان.

یادگیری داده های تجزیه و تحلیل

مطالعات نشان داده است که تعداد زیادی از مدیران موفق بازاریابی در طول روز بر تجزیه و تحلیل تمرکز می کنند. نکته اصلی توجه دقیق به آنچه این داده ها به شما می گویند ، است. داده ها می توانند بینش گسترده ای در مورد رفتار مشتری و اثربخشی تلاش های بازاریابی ارائه دهند.

بیاموزید که کجا را جستجو کنید و ابزارهایی را برای هدایت موثر و کارآمد تلاش های بازاریابی استفاده کنید. اگر ابزاری که استفاده می کنید تجزیه و تحلیل ارائه نمی دهند ، ممکن است زمان ارتقا رسیده باشد.

صبور باشید

اکثر کمپین های بازاریابی موفق یک شبه آغاز نمی شوند. از آنجا که فضای بازاریابی به طور مداوم با سرعت بالایی در حال تغییر است ، تلاش ها همیشه بلافاصله موفقیت آمیز نخواهند بود. استاد آزمایش و تکرار مداوم شوید. صبور و مراقب باشید.

به خصوص در عصر رسانه های اجتماعی ، بسیار مهم است که بتوانید زمان مناسبی را برای نفس کشیدن و رشد کمپین خود اختصاص دهید. برای اطلاع از مراحل بعدی و متناسب سازی استراتژی بازاریابی خود ، برای بازخورد کافی وقت بگذارید (به داده ها مراجعه کنید). به زمینه های موفقیت و مواردی که نیاز به پیشرفت دارند بسیار توجه کنید. اگر بلافاصله مناطق مشکل یک کمپین در حال انجام را شناسایی کردید ، در صورت تمایل می توانید تنظیماتی را انجام دهید. به یاد داشته باشید: عدم موفقیت فوری ، یک کمپین را به شکست نمی کشاند.

ارتقا مهارت های بازاریابی به معنای افزایش توانایی در آوردن درآمد بیشتر به تجارت شما از طرق مختلف است. چشم انداز جدید کمک می کند تا در یک چشم انداز همیشه در حال تغییر جلوتر از منحنی باشید.

در تلاش ناموفق برای بازآفرینی یک موفقیت گذشته ، روند دیروز را دنبال نکنید. روی کیفیت ثابت تمرکز کنید و روندهای فردا را ایجاد کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا
question