آموزش های حرفه ای برای ساخت غرفه و ویرایش آن
تنظیمات حمل و نقل
آموزش تنظیمات حمل و نقل تنظیمات حمل و نقل یکی از مهمترین قسمت های داشبورد غرفه داران است که در این ویدئو آموزشی میخوایم به شما دوستان یاد بدیم که چطور میتونید تنظیمات هزینه ارسال بسته های خودتون رو برای مشتریان انجام بدین.پس از شروع آموزش با کلیک روی ویدئو روبرو، شما با موارد ذیل آشنا میشوید :1- چطور نرخ ثابت بر روی مبلغ یک سبد خرید مشخص اعمال کنید2- اگر به ارسال رایگان برای خریدهای بالای مبلغ پیشنهادی به مشتریان نیاز دارید، چگونه آن را اضافه کنید3- چگونه ترکیبی از هزینه های ارسال مختلف به مشتریان پیشنهاد دهید تا
آموزش ایجاد و ویرایش محصول
آموزش ایجاد و ویرایش محصول در این ویدئو آموزشی همراه شما عزیزان هستیم با موارد بسیار مهمی که لازم هست حتما برای تعریف محصولات خودتان در غرفه ی شرکت خود در فن شو رعایت فرمایید . قبل از هر چیزی لازم هست شما برای محصول مورد نظر خود یک عنوان جذاب، عکس مناسب، تبلیغ نویسی به صورت خلاصه و توضیحات کامل و جامع با رعایت نکات مهم نگارشی که در ویدئوهای دیگر همین بخش به آنها پرداخته ایم انتخاب کنید و پس از آن موارد مهمی که در این ویدئو شرح داده شده را نیز در قسمت ویرایش محصولات خود
ثبت نام و ساخت غرفه
آموزش ثبت نام و ساخت غرفه در این ویدئو آموزشی به شما دوستان یاد میدهیم که چطور میتوانید در صورت درخواست غرفه دار شدن در فن شو غرفه ی خودتان را به سرعت و بسیار راحت تنها با چند کلیک ساخته و آماده ی فروش محصولات خود شوید. پس از شروع آموزش با کلیک روی ویدئو روبرو، شما با موارد ذیل آشنا میشوید : 1- چطور در فن شو ثبت نام کنم 2- پس از ثبت نام در فن شو مهم ترین قسمت هایی که لازم به تنظیم دارد کدام است و چطور آنها را تغییر دهم 3- در نهایت
دوره ی آموزشی فروش حرفه ای در فضای آنلاین
مشاوره ی رایگان تجارت الکترونیک
بسیار عالی !

سوالات متداول
غرفه داران
غرفه داران
خریداران
برای غرفه دار شدن در فن شو فقط کافیست به کامپیوتر و اینترنت دسترسی داشته باشید، کالای شما آماده فروش باشد و محصولاتتون رو پس از ثبت نام در قسمت حساب کاربری غرفه ی خود بارگذاری کنید.
و تنها شرط اجازه ی فروش محصول در فن شو داشتن مجوز استقرار در یکی از پارک های علم و فناوری کشور و یا مدرکی که نشان دهنده ی فناور یا دانش بنیان بودن شرکت شما می باشد .
شما میتوانید در کمتر از چند ثانیه از صفحه ی حساب کاربری ثبت نام خود را انجام داده، پس از آن مدارک لازم را بارگذاری کرده و پس از تایید کارشناسان فن شو میتوانید محصولات خود را وارد غرفه ی خود کنید و فروش را آغاز نمایید .
زمانی که محصول به دست مشتری رسید و وضعیت محصول به تکمیل شده تبدیل شد، غرفه دار میتواند درخواست تسویه حساب وجه بزند، و یک روز پس از درخواست، مبلغ مورد نظر پس از کسر کارمزد فروش فن شو به صورت حواله پایا و یا کارت به کارت به شماره ای که در حساب کاربری غرفه دار وارد شده واریز میگردد.
حداقل موجودی از فروش محصولات در پنل کاربری غرفه دار میبایست 50 هزارتومان باشد تا بتوان درخواست تسویه حساب داد.
و برای محصولاتی با مبالغ بسیار بالا به صورت عددی ثابت در نظر گرفته می شود تا غرفه دار عزیز بالاترین سود را از این رابطه داشته باشد .
شما غرفه دار عزیز میتوانید جهت افزایش رضایت مشتریان و بالاتر بردن فروش محصولاتتان در قسمت حمل و نقل پنل خود ارسال کالای خود را رایگان قرار داده و در این صورت مشتری بابت ارسال محصول هزینه ای پرداخت نمیکند و هزینه ی پستی به عهده شما می باشد.
خریداران
ذکر این نکته ضروریست که برای ایجاد اعتماد بالاتر شما عزیزان سیستم پوست خوب به صورتی آماده گردیده تا زمانی که محصول صحیح و سالم به دست شما نرسد مبلغ سفارش برای غرفه دار واریز نمی گردد و در صورت تخلف قابل بازگشت می باشد .
خیر، سفارشات از غرفه های مربوطه و توسط خود فروشندگان(غرفه داران) برای مشتری ها ارسال میگردد. لذا توجه فرمایید اگر چند محصول از چند غرفه ی مختلف سفارش داده شود هم از لحاظ هزینه های ارسال و هم از نظر زمان ارسال کاملا طبق شرایط اعلام شده از طرف غرفه داران در صفحه ی هر غرفه اقدام میگردد.
همچنین بازار فن شو دارای نشان “ای نماد” یا نماد اعتماد الکترونیک، عضو نظام صنفی رایانه ای و اتحادیه ی کشوری کسب و کارهای مجازی می باشد که تمامی این موارد حاکی از قابل اعتماد بودن آن است.
اما در نظر داشته باشید که حتما قبل از خرید، با مراجعه به غرفه مربوطه در مورد شرایط هزینه ی ارسال اطلاعات لازم را کسب نمایید.
شما می توانید از طریق ارسال تیکت در حساب کاربری خود و یا تکمیل فرم تماس با ما به واحد خدمات مشتریان اطلاعات سفارش و غرفه دار را ارسال نمایید و پس از پیگیری تخلف به انتخاب شما یکی از روشهای جبران خسارت زیر انجام میشود:
• مبلغ سفارش به حسابتان بازگردانده میشود و شما محصول را به آدرس غرفه دار برگشت میزنید .
• مبلغ سفارش به اعتبار اکانت شما اضافه میشود تا در خریدهای بعدی استفاده کنید و شما محصول را به آدرس غرفه دار برگشت میزنید .
• میتوانید کالای دیگری با همان مبلغ را انتخاب و خرید نمایید و شما محصول قبلی را به آدرس غرفه دار برگشت میزنید .
• میتوانیم از غرفه دار بخواهیم دوباره همان محصول را صحیح و سالم برایتان ارسال کند و شما محصول قبل را به آدرس غرفه دار برگشت میزنید .