فن نامه
اخبار و اطلاعات به روز فناوری، تجارت الکترونیک، استارتاپ ها، شرکت های فناور و دانش بنیان را میتوانید در اینجا مشاهده نمایید.
فروش محصولات دانش بنیان

فروش محصولات دانش بنیان

فروش محصولات دانش بنیان
در مقاله های قبلی درباره ی بازاریابی و فروش اینترنتی محصولات دانش ‌بنیان صحبت کرده ایم و به معرفی محصولات و شرکت های دانش بنیان پرداخته ایم.
در فن شو سعی داریم تا به روز ترین اخبار را در مورد دانش بنیان و فعالیت های فناورانه ای که در کشور اتفاق میافتد را به اطلاع رسانی شما دوستان عزیز برسانیم.

ادامه مطلب »
تجاری ‌سازی

تجاری ‌سازی کالا های دانش‌ بنیان

تجاری ‌سازی کالا های دانش‌ بنیان
تحقیقات بازاریابی نوین
امروزه نقش تعیین‌ کننده علم و فناوری در رشد و توسعه کشور ها و ارتباط بسیار نزدیک توسعه اقتصادی با ظرفیت یک کشور در تولید دانش و استفاده از دانش به یک باور عمومی تبدیل شده است.

ادامه مطلب »
بازار محصولات دانش بنیان

بازار محصولات دانش بنیان

بازار محصولات دانش بنیان
یکی مشکل مهم در حوزه توسعه شرکت‌ های دانش ‌بنیان بازار محصولات دانش بنیان است.
در حال حاضر یکی از معضلات اصلی شرکت ‌های دانش‌ بنیان، مسئله بازار و بازار سازی محصولات دانش بنیان است به این علت که این شرکت ها هنگام تولید محصولاتی هستند که باید بازاری برای آنها وجود داشته باشد و سعی بر این است که یک فضای خرید فروش محصولات دانش بنیان ایجاد شود تا محصولات شناسایی و بفروش برسند.

ادامه مطلب »
اساس اقتصاد دانش بنیان

اساس اقتصاد دانش بنیان چیست؟

اساس اقتصاد دانش بنیان چیست؟
یکی از موارد بسیار حائز اهمیت در اقتصاد دانش بنیان نیروی متخصص با تحصیلات بالا است زیرا تمام این شرکت های دانش بنیان براساس میزان بازدهی ای تولیدی و خدماتی خود در سازمان های پژوهشی و تحقیقاتی سنجیده می شوند.

ادامه مطلب »
اقتصاد دانش بنیان و مهارت های مهم

اقتصاد دانش بنیان و مهارت های مهم

اقتصاد دانش بنیان و مهارت های مهم
آیا فکر می‌کنید از مهارت‌ های لازم برای اشتغال در اقتصاد دانش بنیان بهره‌مند هستید؟
برای اطمینان از اینکه مهارت‌ های مورد نیاز کارفرمایان برای استخدام را دارید چه کارهایی انجام می‌دهید؟
آمارها نشان می‌دهد ۶۳ درصد کارمندان سعی دارند مهارت‌های جدید بیاموزند یا مهارت‌های پیشین خود را ارتقا بخشند.

ادامه مطلب »
بازاریابی محصولات دانش ‌بنیان

بازاریابی محصولات دانش ‌بنیان

بازاریابی محصولات دانش‌بنیان
تفاوت بازاریابی محصولات معمولی با بازاریابی محصولات دانش بنیان چیست؟
در این مقاله به این موضوع می پردازیم تا در نهایت مشخص شود که آیا تمایزات قابل توجهی در بازاریابی محصولات دانش بنیان وجود دارد نسبت به محصولات معمولی یا خیر.
بازاریابی، مبحثی است با قدمت طولانی در حوزه ی هرکاری اما در سال ‌های اخیر مشخص شده ‌است که این یک علم دارای گستردگی هایی بوده که برای موفقیت در آن باید راهبرد های مختلفی را پیش گرفت.

ادامه مطلب »
محصولات دانش بنیان

نقش محصولات دانش بنیان در صادرات کشور

نقش محصولات دانش بنیان در صادرات کشور
اهمیت افزایش رقابت پذیری صنایع دانش بنیان بسیار باید مورد توجه قرار بگیرد و به کارآفرینان مقتدر و خلاقی نیاز دارد که سهم و جایگاه ایران در تأمین نیاز های وارداتی کشور های منطقه را افزایش دهند و به صادرات تولیدات ایرانی بپردازد.

ادامه مطلب »
محصولات فناور و دانش بنیان

محصولات فناور و دانش بنیان

محصولات فناور و دانش بنیان
ما در مقاله های قبلی درمورد شرکت هایی که محصولات فناور و دانش بنیان را تولید می کنند گفته ایم که این قبیل شرکت ها در مراکز تحقیقاتی و پژوهشی کشور در حال فعالیت هستند و شرکت های دانش بنیان نامیده می شوند.

ادامه مطلب »
فروشگاه اینترنتی محصولات فناور

فروشگاه اینترنتی محصولات فناور

فروشگاه اینترنتی محصولات فناور
فن شو یک فروشگاه اینترنتی محصولات فناور است.
بگذارید دقیق تر به خدمات فن شو نگاه کنیم،اگر توجه کرده باشید به بخش فن نامه ی سایت ما متوجه این خواهید شد که ما از مقدمه به معرفی کار فروشگاه های اینترنتی پرداخته ایم و در مورد شرکت های دانش بنیان نیز مقاله های زیادی نوشتیم و محصولات فناور را هم معرفی کرده ایم.

ادامه مطلب »
بازار فروش محصولات دانش بنیان

بازار فروش محصولات دانش بنیان

بازار فروش محصولات دانش بنیان
بازار فروش آنلاین
قبل از اینکه به بازار فروش محصولات دانش بنیان بپردازیم بهتر است که به طور خلاصه در مورد بازار فروش آنلاین صحبت کنیم تا یک دید کلی در مورد بازار آنلاین داشته باشیم.
یک بازار فروش آنلاین در واقع بستری است که محصولات به صورت آنلاین خرید و فروش می شود.

ادامه مطلب »
محصولات دانش بنیان در فن شو

محصولات دانش بنیان در فن شو

ما در این مقاله سعی داریم تا به معرفی این محصولات بپردازیم و بتونیم در انتهای مقاله به این نتیجه برسیم که واقعا باید از محصولات و خدمات دانش بنیان استفاده کنیم.
در مقاله های قبلی که داخل فن شو منتشر شده ما به معرفی شرکت های دانش بنیان و نحوه تبدیل شدن به یک شرکت دانش بنیان و حتی شرایط امریه سربازی در یک شرکت دانش بنیان رو بررسی کردیم.

ادامه مطلب »
محصولات دانش بنیان

معرفی کامل محصولات دانش بنیان بخش 3

دبیرخانه “کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت دانش بنیان و نظارت بر اجرا” در طول اجرای قانون حمایت از شرکت ها و موسسات دانش بنیان همواره به دنبال بررسی نتایج این قانون و به تبع آن اعمال بازخوردها در فرایند اجرا و در صورت نیاز پیشنهاد و پیگیری تغییرات و اصلاحات در فرایندها و سیاست های کارگروه می‌باشد.

ادامه مطلب »
محصولات دانش بنیان

معرفی کامل محصولات دانش بنیان بخش 2

ویرایش دوم فهرست کالاها و خدمات دانش بنیان
با توجه به اینکه ویرایش اول فهرست کالاها و محصولات دانش بنیان در نیمه دوم سال 1391 تدوین شده بود، و با عنایت به ماهیت متغیر فناوری و تحولات زیاد در نیازها و اقتضائات کشور، لازم بود که نسخه اول این فهرست مورد تجدید نظر و تکمیل و اصلاح قرار بگیرد.

ادامه مطلب »
محصولات دانش بنیان

معرفی کامل محصولات دانش بنیان بخش 1

معرفی کامل محصولات دانش بنیان بخش 1
یک مسئله ای که بسیار حائز اهمیت است شناسایی و معرفی محصولات دانش بنیان است که احتیاج است تا همه ی اقشار جامعه از فعالیت ها و مزایای این شرکت ها و محصولاتشون آشنا بشوند.
یکی از معیارهایی که در فرآیند ارزیابی و شناسایی شرکت های دانش بنیان مورد توجه قرار می‌گیرد، بررسی دانش بنیان بودن کالاها و خدمات ارائه شده توسط آن شرکت ها است.

ادامه مطلب »
دانش بنیان

دانش بنیان (توضیحات کامل)

شرکت دانش بنیان چیست؟
به موجب آیین نامه تشخیص شرکت ها و موسسات دانش بنیان ،شرکت های دانش بنیان ،موسسات خصوصی یا تعاونی هستند که به منظور افزایش علم و ثروت ، توسعه اقتصادی بر پایه دانش و تحقق اهداف علمی و اقتصادی در راستای گسترش اختراع و نوآوری و در نهایت تجاری سازی نتایج تحقیق و توسعه ( شامل طراحی و تولید کالا و خدمات ) در حوزه فناوری های برتر و با ارزش افزوده فراوان ( به ویژه در تولید نرم افزارهای مربوط ) تشکیل می شود.

ادامه مطلب »
طرح تبلیغاتی

چطور یک طرح تبلیغاتی ایجاد کنیم؟

چطور یک طرح تبلیغاتی ایجاد کنیم؟
تبلیغات نوعی بازاریابی است که از پیام غیر شخصی و اسپانسر برای جلب مشتری استفاده می کند. هزینه آن توسط شرکت پرداخت می شود و ایده ، محصول یا خدماتی را به فروش می رساند .
یک طرح تبلیغاتی ، طرحی برای چگونگی استفاده شما از تبلیغات برای رونق کسب و کار و دستیابی به مشتریان جدید است.

ادامه مطلب »
تبلیغات

تبلیغات و روش های پیش برد آن

تبلیغات و روش های پیش برد آن
تبلیغات تلاشی است برای تأثیرگذاری بر رفتار خرید مشتریان یا پیام فروش در مورد محصولات یا خدمات در تجارت است.
هدف از تبلیغات جذب مشتریان جدید با تعریف بازار هدف و دستیابی به آنها با یک کمپین تبلیغاتی موثر است.

ادامه مطلب »
تحقیقات بازار

تحقیقات بازار و مسیر انجام آن

تحقیقات بازار و مسیر انجام آن
انجام تحقیقات بازار کار دشواری نیست ، اما معمولاً زمان بر است.
اگر صاحب مشاغل کوچکی هستید ، احتمالاً بطور مداوم و غیررسمی درمورد بازارهای خود تحقیق می کنید.
هر وقت با یک مشتری در مورد خواسته های او صحبت می کنید یا با یک تامین کننده یا نماینده فروش گپ می زنید ، در حال انجام تحقیقات بازار هستید.

ادامه مطلب »
تحقیقات بازار

نظریه شناخت در تحقیقات بازار چیست؟

نظریه شناخت در تحقیقات بازار چیست؟
تئوری شناختی در تحقیقات بازار نشان می دهد که مصرف کنندگان در طی فرآیند هنگامی که روی یک محصول از طریق کانال های مختلف تحقیق می کنند و برای خرید آن آماده می شوند ، چه فکر می کنند.
استفاده از نظریه شناختی در تحقیقات کیفی می تواند پاسخ های عمیق تر و مرتبط تر از سوالات ساده نظر سنجی را برای شرکت کنندگان در تحقیق فراهم کند.

ادامه مطلب »
برنامه بازاریابی

برنامه بازاریابی عضوی از برنامه کسب و کار بخش 2

به یاد داشته باشید ، هدف اصلی برنامه بازاریابی جلب توجه مردم به خرید محصولات یا خدمات شما است. در اینجا جزئیات چگونگی وقوع این اتفاق را شرح می دهید.
قسمت فروش و توزیع معمولاً سه قسمت است ، اگرچه ممکن است هر سه قسمت مربوط به تجارت شما نباشد.

ادامه مطلب »
برنامه بازاریابی

برنامه بازاریابی عضوی از برنامه کسب و کار بخش 1

آسان ترین راه برای تهیه برنامه بازاریابی شما این است که با استفاده از هر یک از این بخش ها ، به تحقیق در بازار بپردازید که در هنگام نوشتن بخش های قبلی برنامه تجاری خود انجام دادید.
توجه داشته باشید که اگر به جای اینکه به عنوان بخشی از یک برنامه تجاری ، به تنهایی یک برنامه بازاریابی در دست تهیه دارید ، باید بازار هدف و آنالیز رقبا را نیز در آن بگنجانید.

ادامه مطلب »
تحقیقات بازار

اهمیت تحقیقات بازار و بازاریابی در کسب و کار

تحقیقات بازار
وقتی نوبت به راه اندازی مشاغل می رسد ، پیش فرض هایی در مورد مشتریان ، بازار ، رقبا یا سیستم های شما می تواند باعث اتلاف وقت ، هزینه و تلاش شود.
برای تصمیم گیری موثر که باعث رشد تجارت شما و استفاده هوشمندانه از منابع شما شود ، باید برخی از این منابع را برای انجام تحقیقات بازار و بازاریابی قرار دهید.

ادامه مطلب »
استراتژی بازاریابی

چطور یک استراتژی بازاریابی برای کسب و کار خود ایجاد کنیم؟

چطور یک استراتژی بازاریابی برای کسب و کار خود ایجاد کنیم؟
استراتژی بازاریابی یک رویکرد بلند مدت برای فروش محصولات یا خدمات شما است.
هدف از یک استراتژی بازاریابی ایجاد یک تجارت پایدار و موفق است که با مشتریان ارتباط برقرار کند و به رشد خود ادامه دهد.

ادامه مطلب »
بازاریابی

برنامه بازاریابی یا استراتژی بازاریابی؟

برنامه بازاریابی یا استراتژی بازاریابی؟
چرا قبل از ایجاد یک برنامه بازاریابی به یک استراتژی بازاریابی نیاز دارید؟
اگرچه این دو اصطلاح اغلب به جای یکدیگر استفاده می شوند ، برنامه بازاریابی و استراتژی بازاریابی شما دو عنصر جداگانه از تجارت شما هستند.
استراتژی بازاریابی شما همان چیزی است که شما باید با تلاش های بازاریابی خود به آن دست پیدا کنید ، و براساس اهداف تجاری شما شکل می گیرد.

ادامه مطلب »
برنامه بازاریابی

برنامه بازاریابی چیست؟

برنامه بازاریابی چیست؟
یک برنامه بازاریابی نقشه راهی برای معرفی و ارائه محصول یا خدمات خود به مشتریان بالقوه است. نیازی به طولانی بودن آن نیست و برای اتمام آن نیازی به هزینه زیادی نیست اما نیاز به کمی تحقیق و تلاش دارد.
تلاش برای ایجاد یک طرح بازاریابی موفق زیرا می تواند با اطمینان در موفقیت شرکت شما در مراحل بعدی کسب و کار شما مفید واقع شود.

ادامه مطلب »
برنامه بازاریابی

چگونه برای مشاغل خود یک برنامه بازاریابی ایجاد کنیم؟ بخش 2

ایجاد محصول یا خدمات خاص در حیطه ی بازاریابی بخشی اساسی از موفقیت در مشاغل است.
بدون بازاریابی ، مردم نمی توانند در مورد تجارت شما اطلاعاتی کسب کنند تا از شما خرید کنند بدون مشتری ، شما اصلا تجارتی ندارید.
برنامه بازاریابی یک سند تجاری است که در آن استراتژی و تاکتیک های بازاریابی شما مشخص شده است.

ادامه مطلب »
برنامه بازاریابی

چگونه برای مشاغل خود یک برنامه بازاریابی ایجاد کنیم؟ بخش 1

ایجاد محصول یا خدمات خاص در حیطه ی بازاریابی بخشی اساسی از موفقیت در مشاغل است.
بدون بازاریابی ، مردم نمی توانند در مورد تجارت شما اطلاعاتی کسب کنند تا از شما خرید کنند بدون مشتری ، شما اصلا تجارتی ندارید.
برنامه بازاریابی یک سند تجاری است که در آن استراتژی و تاکتیک های بازاریابی شما مشخص شده است.

ادامه مطلب »
بازاریابی آنلاین

در بازاریابی آنلاین خود برای رشد بهتر از این ابزار ها استفاده کن! بخش 1

برای رشد مشاغل خود از این ابزارهای بازاریابی آنلاین استفاده کن!
منابع بازاریابی رایگان برای صاحبان مشاغل
شروع و رشد مشاغل مستقر در خانه به دلیل پیشرفت تکنولوژی و همچنین انبوهی از ابزارهای بازاریابی آنلاین رایگان و کم هزینه ، آسان و مقرون به صرفه است. دیگر دوران چاپ گران قیمت یا تبلیغات اینترنتی بنر گذشته است. اکنون می توانید با استفاده از انبوهی از ابزارها و منابع آنلاین رایگان ، بازار خود را پیدا کرده و به آن دسترسی پیدا کنید.

ادامه مطلب »
افزایش فروش آنلاین

چگونه با تولید پادکست افزایش فروش آنلاین ایجاد کنیم؟

چگونه با تولید پادکست افزایش فروش آنلاین ایجاد کنیم؟
برنامه ریزی ، محتوا و انتخاب مهمان در زیربنای یک استراتژی موفق پادکست قرار دارند.
سبک زندگی جدید در خانه که با شروع COVID ایجاد شده است باعث افزایش قابل توجهی در تعداد شنوندگان و تعداد برنامه ها در پادکست و فضای پخش صوتی شده است ، و جایی که کانال رادیو برای اکثر بازاریابان گزینه دوم یا سوم بود ، داشتن استراتژی پادکست اکنون بخشی از بسیاری از برنامه های بازاریابی برای سال 2021 است

ادامه مطلب »
پادکست

پادکست چیست؟

پادکست چیست؟
به زبان ساده پادکست یک برنامه صوتی است ، دقیقاً مانند Talk Radio ، اما شما در تلفن هوشمند خود مشترک آن هستید و هر زمان که دوست داشتید به آن گوش می دهید.
با جزئیات بیشتر ، پادکست مجموعه ای از کلمات گفتاری ، اپیزودهای صوتی است که همه آنها بر روی یک موضوع یا موضوع خاص مانند دوچرخه سواری یا استارت آپ متمرکز شده اند.

ادامه مطلب »
فروش آنلاین

نکات افزایش فروش آنلاین بخش 4

بهینه سازی وب سایت برای تمامی پلتفرم ها
در دنیای بسیار متصل مانند ما ، مشتریان می توانند از سایت شما بازدید کرده و هر زمان که بخواهند خرید کنند. به همین دلیل اگر می خواهید فروش آنلاین را افزایش دهید اطمینان از بهینه سازی سایت شما برای موبایل و همچنین دسک تاپ و تبلت بسیار مهم است.

ادامه مطلب »
فروش آنلاین

نکات افزایش فروش آنلاین بخش 3

صداقت بهترین سیاست است
باید واضح باشد ، اما صادق بودن در مورد محصولات و خدمات خود (و همچنین درمورد اینکه به عنوان یک برند چه کسی هستید) برای جلب اعتماد مشتری و ایجاد فروش آنلاین بسیار مهم است.
گفتن حقیقت ممکن است آسان باشد ، اما حتی برای مردم آسان تر است که حتی با مقدار کمی حفاری از طریق ترفندهایی به حقیقت دست یابند کنند.

ادامه مطلب »
فروش آنلاین

نکات افزایش فروش آنلاین بخش 2

فهرست مطالب نکات افزایش فروش آنلاین  بررسی مراحل پرداخت خود اگرچه جمع آوری تمام اطلاعات مورد نیاز پرداخت و حمل و نقل از مشتریان (یا جزئیات برنامه ریزی ، در صورت ارائه خدمات) مهم است ، اما یک فرآیند تسویه حساب که برای همیشه انجام می شود ، می تواند

ادامه مطلب »
نکات افزایش فروش آنلاین

نکات افزایش فروش آنلاین بخش 1

چه تجارت آنلاین شما بزرگ باشد و چه کوچک ، ما کاملاً مطمئن هستیم که هدف اصلی شما افزایش فروش و افزایش بسیار بالاتر از خط اصلی شما است تا بتوانید مسیر موفقیت خود را ادامه دهید.
اما در دنیای تجارت الکترونیکی ، هدایت فروش آنلاین می تواند یک جانور پیچیده باشد.

ادامه مطلب »
تجارت آنلاین به آفلاین (O2O)

تجارت آنلاین به آفلاین (O2O)

تجارت آنلاین به آفلاین (O2O) یک استراتژی تجاری است که مشتریان بالقوه را از کانال های آنلاین برای خرید در فروشگاه های فیزیکی جذب می کند. تجارت آنلاین به صورت آفلاین (O2O) مشتریان را در فضای آنلاین مانند ایمیل و تبلیغات اینترنتی شناسایی می کند و سپس با استفاده از ابزارها و رویکردهای مختلف مشتریان را ترغیب می کند از فضای آنلاین خارج شوند. این نوع استراتژی شامل تکنیک های مورد استفاده در بازاریابی آنلاین با آنهایی است که در بازاریابی آجر و ملات استفاده می شود.

ادامه مطلب »
فلسفه فناوری

فلسفه فناوری

شاتزبرگ با ردیابی در روشنی تاریخ مفهومی فناوری ، خدماتی شگفت انگیز ارائه داده است. با این حال ، او یک هدف هنجاری و همچنین تحلیلی دارد. در حقیقت ، او با یک مانیفست پایان می یابد ، که وی با بیان اینکه کتاب او “یک کار خنثی برای بورس نیست بلکه یک مداخله در حال حاضر است ، اولین قدم در بازسازی فن آوری به عنوان مفهومی برای تاریخ و نظریه اجتماعی ، با یک نتیجه نهایی معرفی می کند.

ادامه مطلب »
تاریخچه فناوری

تاریخچه فناوری

فناوری” یکی از کلمات کلیدی دنیای ما است ، با این حال یکی از سردرگم ترین ها نیز است. به عنوان یک مقوله تحلیلی ، برای درک ما از تمام تاریخ بشریت ، و در واقع فراتر از آن ، ضروری به نظر می رسد. ما احتمالاً مطمئن هستیم که ادعا کنیم انسانها از زمان دیرینه ی سنگی دارای فناوری و حتی یک حیوان خانگی بوده اند. حیوانات از کلاغ گرفته تا شامپانزه ها حتی به عنوان کاربر ابزار شناخته شده اند. به عنوان یک انسان ، “فناوری” از تعجب آورترین محصول اخیر است .

ادامه مطلب »
تجارت الکترونیک

تجارت الکترونیک بخش 3

تجارت الکترونیک یا تجارت الکترونیکی یک مدل تجاری است که به شرکت ها و افراد امکان می دهد چیزهایی را از طریق اینترنت خریداری و بفروشند. تجارت الکترونیکی در هر چهار بخش عمده بازار زیر فعالیت می کند

ادامه مطلب »
دانش بنیان

شرایط کالاها و خدمات دانش بنیان مورد تایید

کالاها و خدمات باید در حوزه فناوری‌¬های بالا یا متوسط به بالا باشند به این معنا که دانش فنی طراحی و ساخت نمونه‌ی آزمایشگاهی یا دانش فنی فرآیند تولید محصول به دلیل پیچیدگی فنی باید یک سری ویژگی هارا داشته باشند.

ادامه مطلب »
شرکت دانش بنیان

معرفی بهترین شرکت های دانش بنیان بخش 3

شرکت پارسا پلیمر شریف
شرکت پارسا پلیمر شریف که در دو زمینه ساخت ترکیبات پلیمری توسعه یافته و ارائه سرویس‌های مهندسی و آزمایشگاهی کار می‌کند. امور مهم آن شامل تولید انواع ترکیبات ارتقایافته صنعت تولید خودرو، تولید همه مدل آلیاژ و کامپوزیت¬های پلیمری و به صورت تخصصی و… می‌باشد.

ادامه مطلب »
شرکت دانش بنیان

معرفی بهترین شرکت های دانش بنیان بخش 2

شرکت آراپژوهش که سازنده میکروسکوپ انرژی اتمی ” AFM ” می‌باشد و تا به امروز نیز موفق شده این کالا را به واحدهای پژوهشی و لابراتورهای دانشگاه‌ها ارائه دهد تا پژوهشگران بتوانند با استفاده از کالاهای داخلی، امر تحقیق و بررسی را انجام دهند.

ادامه مطلب »
شرکت دانش بنیان

معرفی بهترین شرکت های دانش بنیان بخش 1

زمینه بیوتکنولوژی یا تکنولوژی زیستی، جزء زمینه‌هایی است که موفق شده دارای بیشترین طرح برای اجرا باشد و به شکل قابل توجه‌ای، امور خود را از ۳۰ سال گذشته شروع کرده است. نتایج عملکرد ۳۰ ساله پژوهشگران این حوزه، تجاری سازی کالاهای دانش بنیان در ۱۵ سال گذشته بوده است

ادامه مطلب »
شرکت دانش بنیان

شرکت دانش بنیان بخش 3

شرکت‌های دانش‌ بنیان، شرکت‌هایی هستند که عنصر علم و دانش، بخش جدایی‌ناپذیر آنها محسوب می‌شود. به بیان دیگر، برخلاف بسیاری از شرکت‌های تجاری، شرکت‌های دانش بنیان می‌توانند هیچ‌گونه مال قابل لمس و مادی نظیر زمین، ماشین آلات و دستگاه‌ها و تجهیزات تولید نداشته باشند و صرفاً با ترکیب دانش، فناوری و تخصص‌های علمی و پژوهشی، فعالیت کنند.

ادامه مطلب »
زیست فناوری و کاربردهای آن

زیست فناوری و کاربردهای آن مقاله 3

زیست فناوری برای توسعه پایدار با توجه به اینکه منابع زیستی بخشی از سرزمین می باشد، لذا سرزمین ما فقط بر اثر حمله و تصرف بیگانگان از بین نمی رود و فرهنگ ملی نیز تنها بر اثر نفوذ تمدن بیگانگان مورد تهدید قرار نمی گیرد،

ادامه مطلب »
زیست فناوری و کاربردهای آن

زیست فناوری و کاربردهای آن مقاله 2

درخت بیوتکنولوژی بیوتکنولوژی مانند زیست شناسی، زیست شناسی مولکولی، ژنتیک، مهندسی شیمی یا بیوشیمی، یک علم پایه یا کاربردی نیست که بتوان محدوده و قلمرو آن را به سادگی تعریف کرد. بیوتکنولوژی شامل حوزه ای مشترک از علوم مختلف است که در اثر همپوشانی و تلاقی این علوم با یکدیگر به وجود آمده است.

ادامه مطلب »
زیست فناوری و کاربردهای آن

زیست فناوری و کاربردهای آن مقاله 1

گستردگی و تنوع کاربردهای بیوتکنولوژی، تعریف و توصیف آنرا کمی مشکل و متنوع ساخته است. برخی آن را مترادف میکروبیولوژی صنعتی و استفاده از میکروارگانیسم ها می دانند و برخی آنرا معادل مهندسی ژنتیک تعریف می کنند.

ادامه مطلب »
بازاریابی بهتر (مهارت های اساسی)

بازاریابی بهتر (مهارت های اساسی)

به طور کلی ، بازاریابی مجموعه مهارتی نیست که افراد با آن متولد شوند. بخشی از این واقعیت نهفته در مهارت هایی است که “بازاریاب موفق” را ایجاد می کند دائماً در حال پیشرفت هستند.

در نظرسنجی تولید تقاضای سازمانی B2B در سال 2014 آمده است: “بخش هایی در بازاریابی تلاش دارند تا با تولید تقاضای خود موفق شوند. تقریباً 60 درصد از پاسخ دهندگان اظهار دارند که احساس می کنند تلاش هایشان خیلی موثر نیست و کمتر از 3 درصد اظهار داشتند که بسیار موثر هستند. “

ادامه مطلب »
بازاریابان چه کاری انجام می دهند؟

بازاریابان چه کاری انجام می دهند؟

مدت هاست که در مورد بازاریابی خیلی شنیده اید و احتمالاً حتی برخی از افراد این حوزه را می شناسید. اما وقتی از خود می پرسید ، “بازاریابان چه کاری انجام می دهند؟” جزئیات کمی مبهم می شوند. در حوزه ای به گستردگی بازاریابی – دلیل خوبی برای آن وجود دارد. شرح شغل بازاریابی می تواند برای دو حرفه ای که عناوین شغلی مشابه یا مشابه دارند 100 درصد متفاوت باشد!

ادامه مطلب »
فروش چیست؟

فروش چیست؟

فروش معامله ای است که کالایی یا خدماتی با پول مبادله می شود. همچنین به روند ترغیب شخص یا سازمانی برای خرید چیزی اشاره دارد.

درباره فروش و نحوه عملکرد آن بیشتر بیاموزید.

فروش چیست؟

در اصل ، فروش واگذاری چیزی با ارزش در ازای دریافت پول یا کالای ارزش دیگری است. اما برای رسیدن به جایی که کسی مایل باشد از پول خود برای تهیه کالایی یا خدماتی جدا شود ، اغلب نیاز به مهم بودن دارد.

ادامه مطلب »
بازاریابی محتوای ویدیویی

بازاریابی محتوای ویدیویی 2

تولید موثر فیلم خیلی اهمیت دارد درواقع چه بخواهید این کار را خودتان انجام دهید یا از طریق فریلنسرها یا با آژانس های تصویری ، باید مطمئن شوید که روند تولید تا حد ممکن کارآمد باشد تا در وقت ، منابع صرفه جویی کنید و بهترین بازده را به شما تحویل دهد.

ادامه مطلب »
بهترین محتوانویس

بهترین محتوانویس

بهترین محتوانویس یک سری ویژگی ها را دارد بعنوان یک فرد محتوا نویس یا به عنوان یک سازمان یا یک شرکت تولید محتوا شما می توانید به عنوان ناشر برتر، تولید محتوا به بهترین خود تبدیل شوید.

ادامه مطلب »
تولید محتوا

تولید محتوای شرکتی

چگونه ایجاد می شود امروزه شرکت هایی بوجود آمده اند که کارشان تولید محتوا است درواقع تولید محتوا یکی از مسائل خیلی مهمی هست که امروزه برای همه ی کسب و کار ها یا هر شرکت یا وب سایتی مهم شده از این رو که محتوا با کیفیت درست تاثیر به سزایی در رشد کسب و کار شما دارد و باعث پیشرفت و سود دهی بیشتر شما خواهد شد درواقع تولید محتوای شرکتی این است که شما از شرکتی که حرفه ای اینکار را انجام میدهد می خواهید تا برای شما تولید محتوا انجام دهد تا آن را در کسب و کار خود منتشر کنید

ادامه مطلب »
تولید محتوای اینستاگرام

تولید محتوای اینستاگرام

تولید محتوای اینستاگرام امروزه رشد چشمگیری در توسعه یک بیزینس آن هم در فضای مجازی را داشته است ؛ هنگامی که از اینستاگرام برای معرفی و به هدف رشد کسب و کار خود استفاده می‌کنیم، تولید محتوا برای ما مهم می‌شود. جذب کاربران بیشتر و سرگرم کردن آن‌ها می‌تواند در رسیدن به این امر مهم باشد.

ادامه مطلب »
سربازی در شرکت‌های دانش‌بنیان

سربازی در شرکت‌های دانش‌بنیان

شرکت های دانش بنیان دارای تسهیلاتی هستند برای واجدین نظام وظیفه که در واقع امریه و پروژه جایگزین خدمت هستند. در واقع برای استفاده از این تسهیلات خود شخص و شرکت متقابل باید دارای یک سری ویژگی ها باشد. در ادامه بیشتر در مورد سربازی در شرکت های دانش بنیان

ادامه مطلب »
تجارت الکترونیک

تجارت الکترونیک بخش 2

فهرست مطالب مزایای تجارت الکترونیک برای مشتریان تجارت الکترونیک مزایا و معایب استفاده از تجارت الکترونیک سادگی قطعا پیدا کردن محصول مورد نظر فقط با یک جستجو و چند کلیک ساده یک کار راحت خواهد بود برای خرید و فروش حتی بصورت کامل دسته بندی شده و مرتب، تمام نیاز

ادامه مطلب »
اسکرول به بالا
question