فروش بخش 7

فروش بخش 7

فهرست مطالب

ادامه مراحل موثر در روند فروش

نهایی شدن (بستن فروش)

این مهمترین مرحله در روند فروش است.

 بسته شدن فرو ش منجر به سفارش کالا یا خدمات می شود.

 این یک اوج از کل بازی فروش است. در پایان تعطیلات چندین فرو شنده متزلزل می شوند.

 آنها فروش را فقط یک کار ارتباطی می دانند. آنها باید وضعیت بسته شدن را استشمام کنند.

 برخی از مشتریان سریعتر فروخته می شوند و برخی از آنها به زمان نیاز دارند.

اگر مشتری برای بستن آماده است ، توصیه نمی شود که بحث فروش طولانی شود.

 بسیاری از فرو شندگان نمی توانند در مقابل وسوسه ادامه صحبت های فروش مقاومت کنند ، زیرا همه آن را نگفته اند.

یک فرو شنده باید مواد بسته بندی خود را همیشه و در همه مکان ها آماده کند. ممکن است فروش ما در بسیاری از مکانهای غیر قابل تصور مانند زمین مسابقه ، رستوران ، استخر شنا یا زمین گلف بسته شود.

بهتر است مواد بسته مانند فرم سفارش را مفید نگه داریم ، مبادا فرصت بسته شدن لغزش از دست ما باشد.

 یک فرو شنده باید در لحظه مناسب مواد سفارش را بیرون بکشد ، و آنها را به سرعت پر کند.

 اگر او برای انجام این کار وقت بگذارد ، این فرصت پیدا می کند که نظر خود را تغییر دهد.

فرم سفارش باید مرتب و تمیز باشد. یک فرم پیچیده و نامنظم ، نشان دهنده لرزشی است که به احتمال زیاد با یک دستور درمان می شود.

 بازتاب منفی روی سازمان دارد.

 مشتری احتمالاً اشتباه در محاسبات را درک می کند.

 شما باید در محاسبات فروش تسلط داشته باشید و باید یک ماشین حساب مفید داشته باشید.

نامه های اثبات شده انگیزه های خوبی برای بستن فروش هستند.

فرو شندگان این روزها یک وسیله دستی کوچک مانند کف دست نگهداری می کنند که یک کتاب سفارش و بسیاری از داده های دیگر مانند موجودی خرده فرو شی ، معاملات تبلیغاتی و نیازهای خرده فرو شی را برای سفارش مجدد حمل می کند.

قبل از بسته شدن ما می توانیم پایان دوره آزمایشی داشته باشیم که برخی از سوالات خاص هستند پاسخ این سوالات نشان دهنده میزان علاقه به محصول است.

فرو شنده ممکن است تصور کند که مشتری قصد خرید دارد.

 او می تواند بپرسد شما چه موقع مایلید این تحویل را بگیرید.

 یا کدام رنگ مناسب شما خواهد بود؟

 یا باید شارژ را روی کارت اعتباری شما قرار دهیم؟

 وی ممکن است هنگام طرح چنین سوالاتی گزینه های جایگزینی را ارائه دهد ، به عنوان مثال ، آیا دوست دارید این هفته تحویل داده شود یا هفته آینده؟

راه دیگر برای پایان دادرسی این است که جزئیات جزئی را جستجو کنید و آنها را در دستور کار بنویسید.

 در حالی که تاریخ تحویل را بیان می کند ، فرو شنده ممکن است به طور عمدی تاریخ اشتباهی را اعلام کند.

 او انتظار دارد که تصحیح شود.

تاریخ تصحیح شده سپس روی سفارش یادداشت می شود.

 هنوز یک روش دیگر وجود دارد که می تواند یک آزمایش یا آزمون بسته باشد.

سوالی از چشم انداز به او بازگردانده می شود.

پاسخ مثبت احتمالی قصد خرید وی را تایید می کند؟

 هنگام بسته شدن ، یک خریدار باید درگیر باشد. یک فرو شنده او را مشغول می کند.

هنگام بسته شدن خرید طلسم ناگهانی سکوت ممکن است خطرناک باشد.

در آخر تعطیلی فرایندی است که تعیین کننده بودن آینده را تسهیل می کند.

 و این تصمیمات باید به نفع خریدار باشد.

 اگر یک فرو شنده چشم اندازی را مجبور به خرید کند که به نفع او نیست ، فرو شی نمی کند ، فقط تقلب می کند.

یک فرو شنده گاهی اوقات به عنوان راهنمای مشتری عمل می کند.

او به فرد احتمالی کمک می کند تا بر بلاتکلیفی خود غلبه کند.

 یک فرو شنده باید علاقه های احتمالی را در ذهن داشته باشد.

او نباید علاقه خود را به مشتری تحمیل کند. هر فرو ش اگر از نظر خریدار انجام شود ، موفقیت آمیز است.

اقدام یا بازخورد پیگیری

فروش به خودی خود هدف نیست.

 فعالیت های پس از فروش پایه و اساس تجارت آینده را ایجاد می کند و کمک زیادی به حسن نیت شرکت می کند.

 خدمات پس از فروش ممکن است شامل نصب ، دستورالعمل مناسب برای استفاده و عملکرد باشد ، سرویس دهی مناسب باید در این مرحله ارائه شود. خریدار دائماً نگران صحت تصمیم خرید خود است.

این آخرین مرحله است اما به همان اندازه مهم مراحل فرو ش است.

 فرو شنده به درستی سفارش را مشاهده کرد و اجرا کرد. پیگیری برای جمع آوری اطلاعات از مشتری در مورد مشکلات استفاده از محصول نیز لازم است.

 فرو شنده سعی در اطمینان از بازخورد و تشویق خریدهای مکرر دارد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا
question