فروشگاه اینترنتی محصولات فناور

فروشگاه اینترنتی محصولات فناور

فهرست مطالب

فروشگاه اینترنتی محصولات فناور

فن شو یک فروشگاه اینترنتی محصولات فناور است.

بگذارید دقیق تر به خدمات فن شو نگاه کنیم، اگر توجه کرده باشید به بخش فن نامه ی سایت ما متوجه این خواهید شد که ما از مقدمه به معرفی کار فروشگاه های اینترنتی پرداخته ایم.

و در مورد شرکت های دانش بنیان نیز مقاله های زیادی نوشتیم و محصولات فناور را هم معرفی کرده ایم.

اگر بخواهیم بدانیم چه چیز هایی نیاز است برای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی می توانید در مقاله ی قبلی ما این آموزش را قدم به قدم متوجه شوید از این بگذریم.

 فن شو فقط یک فروشگاه اینترنتی محصولات فناور نیست شما در فن شو میتوانید برای خودتان یک غرفه ایجاد کنید که در آن غرفه محصولات دانش بنیان خود را به فروش برسانید و کسب و کار خودتان را معرفی کنید.

فن شو و غرفه سازی و فروش محصولات را مرحله به مرحله در صفحه ی اینستاگرام توضیح داده ایم به آدرس fanshow.ir  شما مطالب منتشر شده در صفحه ی اینستاگرام ما را دنبال کنید تا کاملا این مراحل را متوجه شوید.

خب مختصر بگیم که کار یک فروشگاه اینترنتی محصولات فناور چیست و تفاوت آن با یک فروشگاه فیزیکی چیست.

یک فروشگاه اینترنتی محصولات فناور درواقع یک فروشگاهی است که در آن به صورت آنلاین به فروش محصولات دانش بنیان پرداخته می شود.

فروشگاه اینترنتی نسبت به فروشگاه فیزیکی دارای مزیت هایی می باشد که مفصلا توضیح خواهیم داد.

در دنیای امروز فروشگاه اینترنتی لازمه کسب و کار شما می باشد برای حضور در میدان رقابت اولین قدم طراحی سایت فروشگاهی است شما باید یک سایت برای کسب و کار خود داشته باشید تا بتوانید به صورت آنلاین یک بستری را داشته باشید تا مشتریان شما با آن در تعامل باشند.

فروشگاه های تجارت الکترونیک در فضای آنلاین وجود دارند در حالیکه فروشگاه های فیزیکی به طور جامع در دنیای فیزیکی اداره می شود آنها هر دو محصولات را به فروش می رسانند و هر دو فروشگاه هستند.

و هر هرکدام هم مزیت ها و شاید معایب خودشان روهم دارند مردم فکر می کنند که شباهت های زیادی بین یک فروشگاه الکترونیکی و یک فروشگاه فیزیکی وجود دارد.
این دو به لحاظ فیزیکی کاملا یکسان نیستند، اما وقتی که بازدید کننده سایت را تجربه می کند، مشترکات بسیار بیشتری را مشاهده می کند.
اگر به فروشگاه های بزرگ بروید، افرادی را می بینید که بازدید کننده نیستند بلکه جزو پرسنل بوده و وظیفه راهنمایی مشتریان را بر عهده دارند.

این افراد در مورد محصولاتی که برای فروش موجود هستند و قفسه محصولات، اطلاعاتی را در اختیار مشتریان قرار می دهند و احتمالا برای این شغل مقدار قابل توجهی پول دریافت می کنند و جزو هزینه های بیشتر برای فروشگاه های فیزیکی به شمار می رود.


این در حالی است که در سایت فروشگاهی شما یک بار اطلاعات محصول را به طور کامل وارد می کنید و دیگر نیازی به نیروی انسانی برای پاسخگویی وجود ندارد.


محصولات را در فروشگاه اینترنتی امکان دسته بندی محصولات را داراست، دسته بندی هایی مانند :تاریخ مصرف ، برگزیده ها، جدید ترین ها و دسته بندی مختص محصول صرف شما نیز وجود دارد.

می توانید با توجه به استراتژی فروش خود برای صفحه اول سایت تصمیم گیری کنید که چه محصولاتی نمایش داده شود.

در واقع همه چیز به طور استراتژیک برای بهبود تجربیات بازدید کنندگان قرار می گیرد و مشتری بسیار با جزئیات تر می تواند به موارد برسد.

مزایای فروشگاه اینترنتی نسبت به فروشگاه فیزیکی

به هیچ وجه منبعی برای بهینه سازی همه چیز وجود ندارد اما شاید در فضای فروشگاه اینترنتی این موضوع فرق کند.

اما در مقایسه با فروشگاه فیزیکی، فروشگاه آنلاین می تواند با تغییرات در طراحی سایت خود برای کاربر تنوع ایجاد کرده و با بالا بردن جذابیت وب سایت سبب می شود مشتریان تجربه جدیدی کسب نمایند.

هزینه ها در فروشگاه آنلاین به مراتب کمتر از فروشگاه فیزیکی می باشد و هزینه هایی از قبیل: هزینه خرید و یا اجاره فروشگاه که به ترتیب نیاز به هزینه اولیه بالا و هزینه اجاره هر ماهه دارند یا هزینه مربوط به تعداد زیادی نیروی انسانی یا حتی هزینه های مربوط به گرمایش و سرمایش فضا فروشگاه در فرشگاه آنلاین اصلا وجود ندارد.

از طرف دیگر فروشگاه آنلاین به دلیل دارا بودن مزایای بسیار، رضایت بیشتر مشتری را در پی خواهد داشت.

مزایایی مانند:  امکان دسترسی راحت در تمام ساعات شبانه روز، همه جا در هر مکان، در هر وسیله ای موبایل،تبلت،لپ تاپ و …

معایب فروشگاه اینترنتی نسبت به فروشگاه فیزیکی

یک فروشگاه اینترنتی نسبت به فروشگاه واقعی بیشتر با مشکل عدم اعتماد مشتری رو به رو می شود که خب ما به مشتری هم این حق رو میدهیم ولی با رعایت کردن یک سری نکات شما میتوانید این اعتماد رو به مشتری های خود بدهید و خیالشون رو راحت کنید.

به دلیل اینکه در خرید از فروشگاه اینترنتی اطمینان از کیفیت محصول دریافتی، اطمینان از تحویل کالا پس از دریافت وجه، اطمینان از خدمات پس از فروش باید حاصل شود.

و با توجه به این که فروشگاه اینترنتی به صورت فیزیکی وجود ندارد، اعتماد دشوار تر می شود.

بهینه سازی فروشگاه آنلاین

صاحب وبسایت باید هر کاری برای بهینه سازی سایت خود انجام دهد رعایت این موارد بسیار مهم است وب سایت شما در بسیاری از موارد، تنها راه ورود مشتریان به مجموعه شما است.

ضروری است که یک وب سایت داشته باشید که به طور طبیعی جریان را برای بهبود تجربیات افزایش دهد و از این طریق تبدیل به فروش بیشتر شود.

یعنی طراحی سایت فروشگاهی عالی داشته باشد شما باید با یک شرکت یا فرد متخصص در مورد را اندازی یک فروشگاه اینترنتی صحبت کنید و مشاوره بگیرید.

 که راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی فقط ساخت یک وب سایت نیست و احتیاج به بهینه سازی بعدی وجود دارد و همینطور تولید محتوا مناسب و پشتیابی تخصصی پس حتما به همه ی این موارد توجه داشته باشید.

نکته مهم

یکی از نکات مهمی که قبل از شروع کسب و کار اینترنتی خود باید در نظر داشته باشید نیاز های کابران از سایت شماست درواقع شما باید بدانید که چه چیزی مهم است برای فروشگاه اینترنتی شما و برای خود یک لیست از سوال ها و نیاز های احتمالی کابران و مشتریان خود ایجاد کنید.

در آخر

با توجه به هدف یک کسب و کار اینترنتی که خدمات به مشتریان و فروش محصول است.

وب سایت فروشگاهی سعی دارد خیلی سریع به بازدیدکنندگان آنلاینی را جذب کند، بهبود تجربه بازدیدکنندگان آنلاین در فروشگاه های تجارت الکترونیک اهمیت بیشتری نسبت به فروشگاه های فیزیکی دارد.

و این مسئله موجب می شود تا در فروشگاه اینترنتی شما یکسری موارد مورد توجه قرار بگیرد.
و در نهایت، مشتری بالقوه شما را مرورگر اینترنت بسیار راحت تر پیدا خواهد کرد و با کسب و کار شما آشنا می شود و این آشنایی به محصولات شما و خرید از شما ختم خواهد شد.

دیگر نیازی نیست تا از فروشگاه فیزیکی بازدید کنند و مقدار زیادی وقت و بنزین (در صورت استفاده از خودرو) را تلف نمایند.
شرکت سانا سپند(مجری فروشگاه اینترنتی محصولات فناور فن شو)  تیم کاملی از طراحان وب با تجربه دارد که تمام دوران کاری خود را صرف طراحی سایت فروشگاهی و طراحی سایت شرکتی کرده اند.

عملکرد فوق العاده و برجسته آنان با مشتریان، باعث شده هر کسب و کاری که برای طراحی سایت جدید به ما مراجعه کرده به نتایج دلخواهی برسند.

در مورد کار فن شو اگر بخواهم بگوییم همان فروشگاه اینترنتی محصولات فناور است و تمام آن نکاتی برای راه اندازی یک فروشگاهی اینترنتی در بالا ذکر کردیم در فن شو رعایت شده است.

با این تفاوت که فن شو فقط به فروش محصولات دانش بنیان می پردازد.

حتما به فن شن با آدرس fanshow.ir سر بزنید تا با یک کلیک به دنیای محصولات دانش بنیان وارد شوید.

فروشگاه اینترنتی محصولات فناور

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا
question