بازاریابی محتوای ویدیویی

بازاریابی محتوای ویدیویی 2

فهرست مطالب
بازاریابی محتوای ویدیویی 2

به دنبال کمک برای ایجاد استراتژی بازاریابی محتوای ویدیویی خود ادامه مقاله ی بازاریابی محتوای ویدیویی را دنبال کنید :

بارگیری الگوی ساده ما

 نحوه تولید محتوای ویدیویی

تولید موثر فیلم خیلی اهمیت دارد درواقع چه بخواهید این کار را خودتان انجام دهید یا از طریق فریلنسرها یا با آژانس های تصویری ، باید مطمئن شوید که روند تولید تا حد ممکن کارآمد باشد تا در وقت ، منابع صرفه جویی کنید و بهترین بازده را به شما تحویل دهد.

خلاقیت

از طرف دیگر ، شما باید به خلاقیت های موجود در ویدئوهای خود فضای کافی و آزادی کافی را بدهید تا محتوای شما ریشه در تحقیقات اولیه مخاطبان و رقبا داشته باشد.

این شامل رویکردهای خلاقانه برای تبدیل بینش مخاطبان به بیان هنری است که احساسات ، اندیشه و رفتار مطلوب را در افراد مناسب ایجاد می کند.

با برنامه ریزی از قبل برای محتوای ویدئویی خود ، همانطور که در مرحله استراتژی انجام می شود ، به خود این فرصت را می دهید تا با کارآیی بالاتر و موثرتر آن محتوا را ایجاد کنید. فیلمبرداری و ویرایش فیلم به صورت دسته ای در چندین فیلم به شما امکان می دهد از مقیاس اقتصادی استفاده کنید.

اگر محتوای مشابه زیادی تولید می کنید ، الگوهای ویدئویی می توانند به شما کمک کنند تا مطابق با مارک تجاری خود ، ظاهر و احساس مطابقت داشته باشید. اساساً ، مانند بیشتر موارد در زندگی ، برنامه ریزی پیش رو در دراز مدت باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما می شود  و مهم تر از همه شما را برای موفقیت آماده می کند.

بازاریابی

سرانجام ، شما باید برنامه بازاریابی و توزیع محتوای خود را که در مرحله استراتژیک ایجاد شده است ، اجرا کنید. مانند هر قسمت دیگر در بازاریابی محتوا ، ویدئو نیز موفقیت آمیز نیست مگر اینکه مخاطب هدف شما آن را ببیند و به روشی که می خواهید با آن درگیر شود. و استراتژی بازاریابی محتوای ویدئویی شما به طور کلی کارایی نخواهد داشت مگر اینکه هر یک از محتوای ویدئویی گرد هم بیایند و یک قیف بازاریابی منسجم را تشکیل دهند و از آگاهی به فکر تصمیم گیری منجر شود.

بنابراین مهم است که شما به برنامه خود پایبند باشید. بر اساس اهداف خاص خود ، هر ویدئو را از طریق کانال های مناسب مخاطبان خود و مرحله آنها در سفر خریدار پخش کنید.

بازاریابی ویدئویی از قوانین گسترده مشابه هر نوع بازاریابی دیگر پیروی می کند ، اما ممکن است کانال ها ، قوانین و روش های خاصی وجود داشته باشد که شما از آنها آگاهی نداشته باشید.

در این صورت شما دو گزینه دارید:

سریع یاد بگیرید ، یا یک آژانس ویدیویی استخدام کنید (مثل ما!) تا به شما کمک کند محتوای ویدیوی شما را برای شما بازاریابی کند.

اگر به دنبال آگاهی هستید ، محتوای ویدیویی خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید و آن را برای سئو ویدیو بهینه کنید.

 در نظر بگیرید که چه مقدار ممکن است برای تبلیغات ویدئویی در YouTube یا آپارات هزینه کنید تا به سرعت کشش کمک کند. به این فکر کنید که می توانید با کدام یک از تأثیرگذاران ارتباط برقرار کنید تا دامنه شما را گسترش دهد. با پایین رفتن از قیف ، می خواهید مخاطب هایی را هدف بگیرید که در حال حاضر به شما علاقه و تعامل نشان می دهند: مانند وب سایت ها ، ایمیل ها و مکالمه های فروش.

بازاریابی محتوای ویدیویی و رسانه های اجتماعی

ما در جهانی زندگی می کنیم که تحت سلطه رسانه های اجتماعی است. آگاهی ایجاد شده از طریق اجتماعی یکی از قدرتمندترین ابزارهای تجاری و وفاداری است که در اختیار بازاریابان است. و چه قوانینی در شبکه های اجتماعی وجود دارد؟

در اینجا فقط چند آمار برای اثبات آن بیان میکنیم :

  • کاربران فیس بوک روزانه 8 میلیارد فیلم تماشا می کنند
  • کاربران Snapchat روزانه 10 میلیارد فیلم تماشا می کنند
  • ویدیو با 13.9٪ بالاترین میزان جذب ارگانیک را در بین تمام محتوای فیس بوک دارد
  • ویدیو در شبکه های اجتماعی 1200٪ بیشتر از پیوندها و پست های متنی به اشتراک گذاشته می شود

ویدئو بهترین رسانه ممکن برای گسترش دسترسی شما در شبکه های اجتماعی است. مخاطبان در سایت های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک با اکثر قریب به اتفاق ویدیو را به انواع دیگر محتوا مانند تصاویر و متن ترجیح می دهند. نیازی به ذکر سایتهای رسانه های اجتماعی فقط ویدئویی مانند YouTube و Snapchat نیست.

بدون توجه به صنعت ، مخاطبان هدف یا B2B یا B2C ، شکی نیست که امروز بخش عمده ای از خریداران بالقوه شما در شبکه های اجتماعی حضور دارند. ویدئوی کاملاً برنامه ریزی شده و ایجاد شده به شما امکان می دهد بارها و بارها با آن مخاطب ارتباط برقرار کنید تا آگاهی و تصویرسازی را به طور موثرتری نسبت به هر شکل دیگری از محتوا انجام دهید.

بازاریابی و سئو محتوای ویدیویی

بازاریابی محتوا و بازاریابی درونی برای تقویت سئو برای برند ها و مشاغل استفاده می شود. و برای بازاریابی محتوای ویدیویی تفاوتی ندارد.

ما می دانیم که کیفیت ثابت محتوا همچنان یک عامل مهم برای رتبه بندی Google است و تولید محتوای ویدیویی با کیفیت ثابت نیز روش دیگری است که به موتور جستجو اثبات می کند شما در زمینه موضوعات انتخابی خود متخصص متعهد هستید. محتوای ویدئویی یک روش عالی برای ایجاد اقتدار و ارتباط با گذشت زمان است. و نشان داده شده است که احتمال دستیابی به یک لیست جستجوی صفحه اول در Google با ویدیو 50 برابر می شود.

اما هیچ موتور جستجو نمی تواند محتوای ویدئویی خود را تماشا کند ، بنابراین ضروری است که برای آنها توضیح دهید که هر ویدیو مربوط به چیست. این به این معنی است که متن های ویدیویی را در هر زمان ممکن گنجانده و نسخه توضیحی مربوط به آن را با کلمات کلیدی مورد نظر خود برای قرار دادن در ویدئوها قرار دهید.

همچنین باید هدف شما ایجاد جذاب ترین محتوای ویدیویی ممکن برای مخاطبان خود باشد. زمان تماشا و تعامل ویدئویی اکنون سیگنال های مهمی برای رتبه بندی هستند که موتورهای جستجو هنگام تصمیم گیری برای قرار دادن مکان فیلم های شما در نظر می گیرند.

صحبت از محتوای ویدیویی که می شود ویدیو های سئو شده ی یوتیوب خیلی عالی به نظر میرسند به هر حال ، این دومین موتور جستجوی بزرگ در جهان پس از گوگل است و محتوای ویدئویی شما می تواند در این سایت رتبه بندی شود.

ویدئو های ثابت در YouTube که به سوالات مخاطبان هدف شما پاسخ می دهند ، می توانند ماه ها و سال ها رتبه بندی و آگاهی را حفظ و افزایش دهد. و از آنجا که YouTube متعلق به گوگل است ، یک رتبه بندی بالا در YouTube نیز اغلب با یک رتبه بالا در Google ارتباط دارد.

چگونه با بازاریابی محتوای ویدیویی تخصص برند خود را افزایش می دهیم؟

ما از سه مرحله استراتژی ، تولید و بازاریابی برای ایجاد محتوای با کیفیت ثابت استفاده می کنیم که اهداف تجاری را محقق می کند و بازگشت سرمایه را بهبود می بخشد.

به عنوان مثال ، ما تحقیقات بازار را با الگوهای ویدئویی ترکیب کردیم و 68 قطعه منحصر به فرد اما یکنواخت از محتوای ویدئویی رهبری فکر را در کمتر از یک هفته برای یک تجارت بزرگ B2B ایجاد کردیم. نگاهی به مطالعه موردی ما بیاندازید تا دریابید که چگونه بازاریابی محتوای ویدئویی ما منجر به استفاده بانکی از محتوای ویدیویی با کیفیت برای مشتری ما در کمپین های متعدد شده است.

نتیجه

از لمس اول تا فروش بسته به بازاریابی محتوای ویدیویی

بازاریابی محتوای ویدیویی درست مثل هر قسمت دیگر از استراتژی بازاریابی محتوای شما ، شایسته تحقیق ، برنامه ریزی و بهینه سازی است. با انجام این کار می توانید از ویدیوی موقت و عجولانه دور شوید تا در عوض تمام محتوای ویدیوی خود را در یک قیف منسجم قرار دهید که با هم کار می کند تا منجر به فروش شود همیشگی باشد.

همیشه به محتوایی که تولید میکنی نگاه کن تا مطمئن بشی که کاربردیه همیشه.

بازاریابی محتوای ویدیویی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا
question