فروش بخش 5

فروش بخش 5

فهرست مطالب

اهمیت هفت مرحله در روند فروش شما 

بزرگان در بحث فرو ش در مورد اصول فروش با هم نظر یکسانی را دارند.

از جمله اولین موارد اصلی فرو ش ، جستجوی مشتری است یا چه کسی را باید فراخوانی کنیم؟ 

آینده نگری و واجد شرایط بودن دست به دست هم می دهند. آیا گفتگو با افراد نادرست تلاش بیهوده ای نیست؟ 

صلاحیت شامل صرف وقت برای افراد مناسب است، کسانی که تصمیمات مثبت می گیرند. لازم است بیشتر و بیشتر در مورد چشم اندازها بدانید.

پس از پایان این مقدمات و تماس یک فرو شنده با مشتری ، رویکرد واقعی آغاز می شود.

 رفتار کلی فروشندگان در اینجا بسیار مهم است. فرو ش واقعی با ارائه و نمایش انجام می شود. در اینجا ، این احتمال ممکن است اعتراضات خاصی را به وجود آورد که باید به طور موثر رسیدگی شود.

اساسی ترین مورد بسته شدن یک فروش است ، که به گفته تام هاپکینز هر دو عنصر “هنر و علم” است که مانع از این اتفاق خواهد شد.

بزرگان بازاریابی به ما توصیه می کنند که خدمات ارزشمند خود را حتی پس از فرو ش فیزیکی به چشم انداز ادامه دهیم به آن پیگیری و نگهداری می گویند و نگهداری فروش یک رویداد نیست ، بلکه یک روند است.

  • بررسی

یک فرو شنده ابتدا باید خودش را آماده کند او باید در زمینه دانش محصول به روز باشد.

او از شرایط بازار آگاه است و او از این رقابت اطلاع دارد و او به فن فروش تسلط دارد.

پس از آماده شدن او باید مشتریان را پیدا کند. برای این ، او باید در مورد مشخصات ایده آل خود تصمیم بگیرد.

 او در شناسایی مشتریانی که توسط سازمانی که راهنمایی های او را در اختیارش قرار می دهد باید تلاش کند.

علاوه بر این ، فرو شنده خودش تبلیغات شخصی خود را هم توسعه می دهد.

وی می تواند از مشتریان موجود ، تأمین کنندگان ، توزیع کنندگان و فرو شندگان دیگر و انجمن های صنفی مراجع استفاده کند.

فرو شندگان از منابع مختلفی مانند دایرکتوری ها ، مطبوعات و غیره مشورت می گیرند و به امید دستیابی به فرصت های مختلف از سازمان های مختلفی ارتباط برقرار می کنند.

فرو شندگان باید پیگیر و مراقب تماس های انجام شده با مشتری در هر ساعت باشند.

به دلیل تماس های احتمالی ، ما می توانیم در بعضی از قرارها موفق شویم. از بین این قرارها ، در چند مورد قادر به فروش هستیم پس در نظر داشته باشید

 که بهترین زمان برای صحبت تلفنی چه موقع است و چگونه برخوردی باید داشته باشید تا پشت تلفن مشتری را جذب خود کنید تا مشتری نیز در مراحل بعد هم علاقه داشته باشد با شما قرار حضوری بگذارد.

طی یک دوره زمانی ، ما باید از ساعات کار و کسب و کار خود مراقبت کنیم. فاصله زمانی بین تماس های جستجوی انجام شده و درآمد، در آینده باید به دقت زیر نظر گرفته شود.

هنگامی که ارجاع کننده های شما افزایش یابد شما باید اطلاعاتی را از خریدارهایتان بگیرید از قبیل :

  • نام مرجع ، آدرس ، شماره تلفن
  • سوالات واجد شرایط
  • تماس و ملاقات توسط طرف ارجاع کننده و غیره

اگر آنها تمایلی به دادن این اطلاعات ندارند ، اجازه دهید هنگام تماس با مراجعه کننده از نام آنها استفاده کنید.

مشتریان براساس برخی از عوامل مهم واجد شرایط می شوند.

اشتغال آنها ، وضعیت تأهل ، تعداد افراد تحت تکفل ، محصولاتی که اکنون استفاده می کنند. فرو شنده ممکن است قبل از تماس واقعی با او تماس تلفنی برقرار کند یا نامه مقدماتی بنویسد.

وقتی مراجعه ای وجود نداشته باشد ، به این معنی است که آنها از قبل واجد شرایط نیستند. شما بهتر است که یک نمونه از پیش تعیین شده تصویری از نیازهای عاطفی و منطقی برای بهره مندی از محصول به خریداران ارائه دهید.

  • پیش از رویکرد

قبل از بازدید حضوری با خریداران ، فروشندگان باید تا آنجا که ممکن است در مورد آنها اطلاعات داشته باشند. 

دانستن میزان مصرف و کاربرد فعلی آنها امکان پذیر است پس بگردید برای اطلاعات مشتری و هرچه در مورد سبک زندگی و سبک خرید او و سبک مالی او بیشتر بدانید بهتر می توانید او را تحت تاثیر قرار دهید.

 اگر یک سازمان شرکتی باشد ، می توانیم از سوابق بورس سهام در مورد شرکت استفاده کنیم.

 یک فرو شنده باید اهداف تماس را تعیین کند. همچنین باید چند روش برای انتخاب روش های مختلف – ارتباط کتبی ، تماس تلفنی یا دیدار شخصی – وجود داشته باشد.

استراتژی فرو ش به عنوان بخشی از پیش روی تصمیم گیری می شود. ما باید زمان تماس را نیز در نظر بگیریم.

  • رویکرد

این سومین مرحله در روند فروش است.

 هنگامی که فروشنده در واقع با مشتری تماس می گیرد ، رویکرد مرحله بعدی حاصل می شود.

 تماس چهره به چهره با مشتری به عنوان رویکرد نامیده می شود. این شامل استفاده از روشهای مختلف برای دستیابی به به مشتری است تا محصول یا خدمات به او ارائه شود.

مکالمه رو در رو ، که  ابتدا به چگونگی  احوال پرسی می پردازد سپس آغاز صمیمانه و به مکالمه ختم می شود.

وقتی با خریدار رو در رو هستیم باید بدانیم که چگونه به او سلام کنیم. مصاحبه باید یک شروع صمیمانه داشته باشد.  

موارد زیادی به ظاهر شخصی فرو شنده ، سخنان آغازین و گفتگوی بعدی وی بستگی دارد. همه اینها باید در یک نکته مثبت باشد ، 

به عنوان مثال ، ما باید همه کارها را برای کمک به شما و شرکت شما انجام دهیم.

پس خیلی اهمیت دارد را در مرحله رویکرد بتوانید تاثیر مثبتی را روی مشتری خود بگذارید و یک حس اعتماد برایش ایجاد کنید و ارزش قابل توجه ای را به او نشان دهید تا او بتواند درگیر محصول شما و پیشنهاد های شما شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا
question