تبلیغات

تبلیغات و روش های پیش برد آن

فهرست مطالب

تبلیغات و روش های پیش برد آن

تبلیغات تلاشی است برای تأثیرگذاری بر رفتار خرید مشتریان یا پیام فروش در مورد محصولات یا خدمات در تجارت است.

هدف از تبلیغات جذب مشتریان جدید با تعریف بازار هدف و دستیابی به آنها با یک کمپین تبلیغاتی موثر است.

بازار هدف

ایجاد بازار هدف اولین قدم مهم در هر کمپین تبلیغاتی است .

قبل از اینکه بتوانید مخاطب مورد نظر خود باشید باید بدانید که مخاطب مورد نظر شما چه کسانی هستند.

برای مثال اگر مخاطبان شما شهروندان سالخورده باشند ، یک رسانه تبلیغاتی مانند فیس بوک گزینه ضعیفی است.

تعریف بازار هدف شامل ساختن مشخصات دموگرافیک مشتری احتمالی با در نظر گرفتن معیارهایی مانند سن ، جنسیت ، وضعیت تأهل ، سبک زندگی ، عادات خرید و غیره است..

همچنین مهم است که سطح رقابت برای محصول یا خدمات خود را با مخاطب مورد نظر خود بررسی کنید زیرا ممکن است نیاز به رقابت در قیمت و  یا خدمات داشته باشید.

روش های معمول تبلیغات

انواع مختلفی از تبلیغات وجود دارد که به طور معمول توسط مشاغل کوچک استفاده می شود

تبلیغات آنلاین

بازاریابی آنلاین شامل تعداد بی شماری از فرصت های تبلیغاتی است .

تبلیغات وب سایت محلی

بسیاری از شهرداری ها و بخش های اتاق بازرگانی دارای وب سایت هایی هستند که لیستی از مشاغل محلی را ارائه می دهند.

صفحات وب مشاغل

ایجاد و نگهداری یک وب سایت حرفه ای با توصیفات واضح پیشنهاد های تجاری ، بهینه شده برای ترافیک جستجو

ایمیل

به لیست ایمیل مشتری و رعایت مقررات ضد هرزنامه نیاز دارد.

خبرنامه های الکترونیکی می توانند برای برقراری ارتباط با مشتریان موجود و انتقال اطلاعات مربوط به محصولات یا خدمات جدید مفید باشند.

اینستاگرام یا فیس بوک

بهره گیری از شبکه های اجتماعی با ایجاد یک صفحه فیس بوک تجاری و استفاده از آن برای تبلیغ منظم محصولات و خدمات یک مکان تبلیغاتی رایج برای مشاغل مانند رستوران ها که از صفحات طرفداران فیس بوک برای تبلیغ موارد یا فهرست ویژه منو و دریافت بازخورد از مشتریان استفاده می کنند.

همچنین 3 مورد ویژگی برای کسب و کار ها در فیس بوک وجود دارد.

توییتر

با فرض اینکه تجارت دارای دنبال کنندگان توییتر است ، می توان از توییت های ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی استفاده کرد

تبلیغات روزنامه

در حالی که روند نزولی (کاهش درآمد تبلیغات روزنامه های ایالات متحده بین سال های 2006 و 2015 بیش از 50 درصد کاهش یافته) ، تبلیغات روزنامه همچنان می تواند راهی موثر برای دستیابی به مشتریان باشد.

بسیاری از شهرداری ها روزنامه هایی با علاقه ویژه دارند که می تواند مورد استفاده مشاغل برای تبلیغات محلی قرار گیرد.

صفحات زرد

استفاده از صفحات چاپ شده نیز در حال کاهش است. با این حال ، یک نسخه آنلاین وجود دارد

پست مستقیم

می تواند بسیار مفید باشد.

در صورت ارسال از طریق پست ، می تواند هزینه بر باشد ، اما حتی بدون داشتن لیست نامه های پستی ، بروشورها و غیره همچنان می توانند مستقیماً به اقامتگاه ها و یا مشاغل در مناطق جغرافیایی هدفمند تحویل شوند.

متأسفانه ، آمارها نشان می دهد که تقریبا نیمی از تبلیغات ایمیل مستقیم توسط گیرندگان خوانده نمی شوند و به عنوان “نامه های ناخواسته” دور ریخته می شوند.

تلویزیون کابلی و رادیو

شرکت های کابل اغلب کانال های اطلاعاتی محلی دارند که تبلیغات مقرون به صرفه ای را برای مشاغل کوچک ارائه می دهند

تماس

 تلفنی یا حضوری هنوز هم می تواند به طرز شگفت انگیزی موثر باشد.

به عنوان مثال ، در هنگام تماس ، یک شرکت خدماتی می تواند از این فرصت برای بازدید از محل اقامت  مشاغل همسایه استفاده کرده و خدمات آنها را ذکر کند (یا بروشورها یا بروشورهای تبلیغاتی را رها کند).

در حال حاضر درخواست تلفن در کانادا به شماره های ثبت شده در لیست ملی تماس ممنوع غیرقانونی است مگر اینکه تجارت با مشتری ارتباط فعلی داشته باشد

تبلیغات وسیله نقلیه (بسته بندی)

تبدیل وسیله نقلیه به “بیلبورد سیار” یک روش عالی برای حداکثر قرار گرفتن در معرض تجارت است. تبلیغات وسایل نقلیه چشم نواز است و در یک منطقه بزرگ مترو می تواند بیش از یک میلیون بار در ماه دیده شود

تبلیغات آنلاین

تبلیغات آنلاین با بیش از 229 میلیارد دلار سرمایه گذاری جهانی در تبلیغات آنلاین در سال 2017 به سرعت در حال رشد است.

طبق آمار ، پیش بینی می شود این مبلغ تا سال 2020 به 335 میلیارد دلار برسد.

با بیش از 2 میلیارد کاربر شبکه های اجتماعی ، هزینه صرف تبلیغات در شبکه های اجتماعی از تقریباً هیچ چیز در سال 2010 به بیش از 35 میلیارد دلار افزایش یافته است (هزینه ها از 2014 به 2016 دو برابر شده است).

رسانه های اجتماعی به ویژه در بین تبلیغ کنندگان محبوب هستند ، جایی که دسترسی آسان به داده های اطلاعاتی کاربر (مانند سن ، علایق ، عادت های هزینه ای و غیره) شرکت ها می توانند تبلیغات را به خوبی برای مخاطبان تنظیم کنند

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا
question