بازاریابی آنلاین

در بازاریابی آنلاین خود برای رشد بهتر از این ابزار ها استفاده کن! بخش 1

فهرست مطالب

برای رشد مشاغل خود از این ابزارهای بازاریابی آنلاین استفاده کن!

منابع بازاریابی رایگان برای صاحبان مشاغل

شروع و رشد مشاغل مستقر در خانه به دلیل پیشرفت تکنولوژی و همچنین انبوهی از ابزارهای بازاریابی آنلاین رایگان و کم هزینه ، آسان و مقرون به صرفه است. دیگر دوران چاپ گران قیمت یا تبلیغات اینترنتی بنر گذشته است. اکنون می توانید با استفاده از انبوهی از ابزارها و منابع آنلاین رایگان ، بازار خود را پیدا کرده و به آن دسترسی پیدا کنید.

رسانه های اجتماعی

رسانه های اجتماعی یکی از بهترین راه ها برای تبلیغ تجارت و تعامل رایگان با بازاریابی آنلاین شما هستند. 

مشکل این است که مدیریت حتی یک سیستم عامل رسانه های اجتماعی زمان بر است ، در حالی که مدیریت چندین حساب تقریباً غیرممکن است. خوشبختانه ، ابزارهایی برای کمک به شما در تعیین زمان بندی پست ها و همچنین همگام شدن با محتوای خبرهای اجتماعی شما وجود دارد.

Buffer

یک پلت فرم مدیریت رسانه های اجتماعی است که هم برنامه های رایگان و هم برنامه های پولی را برای مدیریت رسانه های اجتماعی ارائه می دهد.

 طبق این طرح رایگان ، می توانید در هر شبکه از جمله توییتر ، فیس بوک ، لینکدین ، گوگل پلاس و اینستاگرام یک نمایه  به کسب و کار خود متصل کنید.

اگر هم پروفایل فیس بوک و هم صفحه فن داشته باشید ، فقط می توانید یکی را به سیستم عامل متصل کنید. بافر از ویژگی مدیریت زمان برخوردار است که به شما امکان می دهد 10 پست را در هر شبکه از قبل برنامه ریزی کنید و بدانید که در زمان برنامه ریزی شده پست می شوند.

از دیگر ویژگی های مفید این برنامه می توان به پسوند مرورگر و برنامه تلفن همراه ، ایجادکننده تصویر و آپلود کننده ویدیو یاگیف و دامنه سایت استفاده کنید.

HootSuite

مشابه بافر است درواقع به شما امکان می دهد تا حداکثر سه حساب را در یک داشبورد تحت برنامه رایگان خود مدیریت کنید. نه تنها می توانید پست ها را از قبل برنامه ریزی کنید ، بلکه می توانید در فیدهای خود مشاهده کنید ، همچنین می توانید در داشبورد HootSuite لایک کنید ، نظر دهید و به اشتراک بگذارید.

طرح رایگان Hootsuite تجزیه و تحلیل اولیه و همچنین توانایی کار با انواع برنامه های شخص ثالث را فراهم می کند.

 

پست الکترونیک

به نظر می رسد با رشد شبکه های اجتماعی ، ایمیل یکی از ابزارهای ارتباطی گذشته باشد. 

اما اکثر کارآفرینان مستقر در خانه هنوز هم برای اداره کار خود بسیار به ایمیل اعتماد می کنند و از آن در بازاریابی آنلاین خود استفاده می کنند.

 ایمیل یکی از بهترین راه ها برای ارتباط و ایجاد رابطه با بازار شماست. بسیاری از صاحبان مشاغل خانگی شروع به لیست لیست خود نمی کنند زیرا هزینه زیادی دارد ، گرچه گران نیست. با این حال ، یک گزینه رایگان است.

MailChimp

برنامه ابد رایگان این شرکت برای حداکثر 2000 مشترک بصورت رایگان بوده و ماهانه 12000 ایمیل را امکان پذیر می سازد MailChimp  شامل فرم های ثبت نام ، پاسخ دهندگان خودکار و آمار اولیه در مورد تلاش های ایمیل شماست.

بهینه سازی موتور جستجو

یکی از مهمترین مزایای تجزیه و تحلیل جستجو ، اطلاعاتی است که از جمله کلمات کلیدی که افراد برای جستجو و یافتن مشاغل شما استفاده می کنند ، ارائه می دهد.

دانستن این کلمات کلیدی به شما کمک می کند مثلاً چه اطلاعاتی را به اشتراک بگذارید یا چه کلماتی را در عناوین و محتوای خود استفاده کنید.

 علاوه بر این ، به موتورهای جستجو کمک می کند تا بدانند که چگونه سایت شما را رتبه بندی کنند.

KeywordTool.io

مزیت اصلی استفاده از KeywordTool.io رایگان بودن آن است و نیازی به ایجاد حساب کاربری ندارید. همچنین حداکثر 750 پیشنهاد کلمه کلیدی هم به شما ارائه می دهد.

سئو کتاب  SEO Book

این وب سایت انبوهی از ابزارهای SEO رایگان و پولی را ارائه می دهد نیازی به ثبت نام شما ندارد ، اما پس از آن می توانید با جستجوی کلمات کلیدی ، ایجاد متا تگ و ایجاد آن نکات در وب سایت خود ببینید که موتورهای جستجو چگونه سایت شما را مشاهده می کنند و بازاریابی آنلاین شما بهتر انجام خواهد شد.

تجزیه و تحلیل وب سایت و بازاریابی

یک کار اساسی در اداره یک کسب و کار تجزیه و تحلیل داده ها برای تعیین بهترین روش برای بازاریابی محصولات یا خدمات خود است.

به عنوان مثال ، ممکن است بخواهید بدانید چه کسی به آخرین ایمیل شما پاسخ داده است. تعداد افرادی که پست شما در شبکه های اجتماعی را دوست دارند ، به اشتراک می گذارند یا در مورد آنها نظر می دهند.

 یا چه منبعی بیشترین میزان بازدید را به وب سایت شما ارسال می کند. بسته به داده های دریافتی ، از این اطلاعات می توان برای به حداکثر رساندن یا اصلاح استراتژی بازاریابی استفاده کرد.

تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل

  Google  یک سرویس تجزیه و تحلیل وب رایگان به نام Google Analytics ارائه می دهد.

 چالش تعیین بهترین روش استفاده از آن است زیرا داده های زیادی را می توان جمع آوری کرد. حداقل ، می توانید کد تحلیلی را به وب سایت خود اضافه کنید تا اطلاعاتی مانند بازدید از صفحه ، صفحات برتر وب سایت ، منابع ترافیک و اطلاعات جمعیتی بازدید کنندگان از سایت خود را بدست آورید.

HotJar

این طرح رایگان داده هایی مربوط به 2000 نمایش صفحه در روز را جمع آوری می کند. یک ویژگی جالب ، نقشه های حرارتی است که نشان می دهد بازدیدکنندگان در چه مکانی در سایت شما وقت می گذرانند HotJar همچنین اطلاعاتی در مورد وضعیت قیف فروش شما ، که منجر ، چشم انداز و مشتریانی است که با سایت شما تعامل دارند ، ارائه می دهد.

Sprout Social

این وب سایت ابزاری را ارائه می دهد که اطلاعات مربوط به تعامل شما در شبکه های اجتماعی را فراهم می کند ابزار باید خریداری شود.

 با این حال ، آنها با یک دوره آزمایشی 30 روزه رایگان ارائه می شوند از تمام شبکه های اجتماعی مهم ، از جمله فیس بوک ، توییتر ، LinkedIn ، Google+ ، اینستاگرام و Pinterest اطلاعاتی را ارائه می دهد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا
question