بازاریابی محتوای ویدیویی

بازاریابی محتوای ویدیویی

فهرست مطالب
بازاریابی محتوای ویدیویی چیست؟

 بررسی اجمالی و منابع

اما بازاریابی محتوای ویدیویی چیست؟

چگونه آن را انجام دهید؟

و مزایای بیشتر و فراتر از اینکه شما قبلاً از محتوا در تجارت خود استفاده می کنید چیست؟

همه ما می دانیم که بازاریابی از پیام های فشار آور فروش به مکالمه های معنی دار با چشم اندازها و مشتریان بالقوه تبدیل شده است.

مردم از کسی که خواه آگاه باشند و خواهان ارتباط با دیگران هستند خرید می کنند این یک نیروی محرک اساسی در شرایط انسانی می باشد.

هر استراتژی مدرن بازاریابی مبتنی بر مکالمات ارزشمند با مخاطبان شما است که اساساً از طریق محتوای مکتوب با کیفیت توزیع شده از طریق وب سایت ها ، وبلاگ ها ، رسانه های اجتماعی و ایمیل ارائه می شود.

اما محتوای ویدئویی ، قدرتمندترین ، جذاب ترین و رسانه ارتباطی انسانی ، به طور منظم با عقاید خاص در نظر گرفته می شود. و پس از اینا گذشته آمار را ما می دانیم که :

  • یک کاربر متوسط 88٪ زمان بیشتری را در وب سایت دارای ویدیو می گذراند
  • 70٪ از خریداران و محققان B2B در طول مسیر خرید خود فیلم تماشا می کنند
  • خرید بینندگان ویدئو 64٪ بیشتر از افراد غیر بیننده است

از این منظر ، وضعیت موجود در پروژه های ویدیویی عجولانه و گاهی احمقانه به نظر می رسد. چرا شما با بهره گیری از تحقیق ، برنامه ریزی و توزیع استراتژیک ، محتوای ویدئویی را به عنوان سایر بخش های استراتژی بازاریابی محتوای خود ایجاد نمی کنید؟

بازاریابی محتوای ویدیویی چیست؟

بازاریابی محتوای ویدیویی بر اساس اصل ایجاد و توزیع محتوای ویدیویی با ارزش و سازگار برای مخاطبان هدف شما با هدف جذب و تبدیل مخاطبان واجد شرایط به مشتری است.

بازاریابی محتوای ویدئویی نیز یک رویکرد استراتژیک برای بازاریابی است که خواسته ها و نیازهای خریداران را در اولویت قرار می دهد – درنهایت اقدام به سودآوری مشتری را به دنبال دارد.

بازاریابی محتوای ویدیویی در نظر گرفتن این است که چگونه ویدئو می تواند در هر مرحله و کانال استراتژی بازاریابی شما در کنار سایر محتوا مانند پست های وبلاگ و پادکست ها ادغام شود. تمرکز آن ایجاد محتوای ویدیویی مفید ، سرگرم کننده و جالب برای مخاطبان شما است و آنها را ترغیب می کند تا بیشتر با شما ارتباط برقرار کنند.

این موضوع همچنین به جای تولید فیلم با رویکرد تصادفی ، در مورد تفکر استراتژیک پیوسته است. این درمورد برنامه ریزی است که چگونه ویدئو می تواند در هر مرحله از برنامه محتوای شما کار کند تا مخاطبان شما دقیقاً همان چیزی را که می خواهند در هنگام حرکت از غریبه به سمت فرصتی برای مشتری (و حتی فراتر از آن) بدهند.

قیف بازاریابی محتوای ویدیویی

بازاریابی محتوای ویدئویی غالباً از قیف بازاریابی برای توصیف نحوه هدایت آگهی ها در مسیر خریدار از اولین تماس به فروش بسته استفاده می کند.

این نمایشی شگفت انگیز از نحوه استفاده از انواع مختلف محتوای ویدئویی برای:

  • آگاهی از برند ، محصول یا خدمات خود را در مخاطبان خود ایجاد کنید
  • هنگامی که مخاطب مشکل خود را بررسی می کند ، به آن راه حل مشکلش را بگویید
  • هنگام انتخاب شما بعنوان صاحب کار ، خیال مشتری خود را راحت کنید

ویدیو می تواند هر مرحله از قیف بازاریابی محتوای شما را تقویت کند. این می تواند به شما در ایجاد وفاداری و اعتماد ، موقعیت برند شما به عنوان یک متخصص ، افزایش نرخ تبدیل ، ایجاد روابط پایدار با مخاطبان و موارد دیگر کمک کند.

برای بهترین بودن چه کاری لازم است؟

مانند همه بازاریابی های داخلی ، بازاریابی محتوای ویدئویی به تلاش بسیار بیشتری نسبت به هرزنامه های سرد ، بی فکر و بی ربط نیاز دارد. اما همچنین بسیار موثرتر است.

برای ایجاد محتوای ویدئویی که برای مخاطبان شما ارزشمند است ، مواردی را که نیاز دارید در اینجا قرار می دهیم:

  • زمان
  • استعداد
  • ایده های خلاقانه
  • اهداف محکم
  • مخاطبان هدف
  • تحقیقات عمیق

به طور خلاصه ، شما به یک استراتژی جامع و با پشتوانه تحقیقات جامع نیاز دارید. و شما به شخصی که آن را اجرا کند (ایجاد و توزیع آن محتوای ویدئویی موثر) نیاز دارید.

نمونه های الهام بخش بازاریابی محتوای ویدیویی که درست انجام شده است را ببینید.

فرآیند بازاریابی محتوای ویدیویی

بازاریابی محتوای ویدئویی از سه مرحله اساسی تشکیل شده است. اگر هر یک از این مراحل وجود نداشته باشد ، کل مراحل بازاریابی محتوای ویدیویی ناقص و کم اثر می شود. برای دستیابی به بهترین نتایج ، هر سه باید به طور همزمان و مدتها قبل از شروع برنامه ریزی شوند.

استراتژی

هر قیف موثر بازاریابی محتوای ویدیویی با برنامه ریزی و تحقیق عمیق آغاز می شود. این کار با تجارت ، مارک تجاری و اهداف شما برای بازاریابی محتوای ویدیویی آغاز می شود. آنچه را که می خواهید به دست آورید تعیین کنید .

بعد بصیرت مخاطب می آید. شما نمی توانید محتوای ویدیویی مفید برای مخاطبان خود ایجاد کنید بدون اینکه ابتدا تحقیق کنید که این مخاطب کیست ، به چه چیزی اهمیت می دهد و چه مشکلاتی دارد. برای کشف اینکه چه چیزی مخاطب مورد نظر شما را تیک می زند ، باید فراتر از اطلاعات جمعیتی و داده های کیفی جمع آوری شده از مصاحبه ها و نظرسنجی ها باشید. سرانجام ، تقسیم مخاطب خود به شخصیت های بازاریابی یا خریدار ، به شما امکان می دهد محتوای مناسب تری متناسب با خواسته ها و نیازهای خاص آنها ایجاد کنید.

سپس باید در مورد رقابت و محتوای ویدیویی موجود در صنعت یا بازار خود تحقیق کنید. این به شما درک این را می دهد که از خلا محتوا و فرصت های موجود در بازار که می توانید از آنها استفاده کنید و اینکه چگونه باید فیلم های خود را برای اطمینان از اینکه چیزی منحصر به فرد ارائه می دهید قرار دهید.

با توجه به تمام این تحقیقات ، شما باید قیف بازاریابی محتوای ویدیویی خود را با جزئیات انواع محتوای ویدیویی که در هر مرحله استفاده می شود ، ایجاد کنید. این طرح بازاریابی محتوا باید شامل چگونگی ارتباط فیلم ها با مخاطب مورد نظر شما و کدامیک از شکاف های محتوای خارجی یا داخلی باشد.

یک طرح توزیع جداگانه بهترین راه برای تهیه نحوه استفاده ، اشتراک و پخش محتوای ویدئو برای مخاطبان مربوطه است. کانال هایی را که مخاطبان شما وقت خود را در آنها می گذرانند ، در اختیار داشته باشید.

تولید محتوا

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا
question