فروش بخش 5

فروش بخش 6

فهرست مطالب

ادامه مراحل موثر در روند فروش

ارائه و نمایش

وظیفه مهم فرو ش ، انتقال داستان محصول به خریدار است.

یک نمایش معمولی فرو ش از روش ارائه و نمایش پیروی می کند.

توجه خریدار را به خود جلب می کند ، علاقه به محصول را ایجاد می کند ، به طوری که خریدار تمایل به داشتن محصول دارد ، که در نهایت منجر به اقدام خرید می شود.

برای جلب توجه خریدار ، ممکن است فرو شنده به او سلام کند و به او بگوید چه چیزی را می فروشد.

 بعضی اوقات ، صحبت با ذکر مرجعی که فرو شنده را ارسال کرده شروع می شود. منافع محصول ممکن است با بیان یک جمله حیرت انگیز بیان شود.

می توان یک سوال قانع کننده از خریدار پرسید.

نوآوری برای بازرسی در دست خریدار قرار می گیرد.

 در حالی که خریدار محصول را احساس می کند ، بحث فرو ش می تواند آغاز شود.

پس از جلب توجه خریدار ، ارتباطات باید علاقه به محصول را ایجاد کرده و تمایل خریدار را در خریدار ایجاد کند.

 بر مزایای محصول تأکید شده است.

 ویژگی های محصول به مزایای محصول مربوط می شود.

ارائه فرو ش می تواند یک بحث فرو ش “کنسرو” باشد.

 این تعامل صحبتی چندین بار حفظ و تکرار می شود.

 فرو ش خونه به خونه و فرو ش تلفنی مفید است.

 رویکرد تدوین شده ارائه فرو ش مبتنی بر تفکر محرک و پاسخ است.

 تعامل کلامی نیازهای خریدار را برمی انگیزد و نگرش او را نشان می دهد. فرو شنده باید محصول را با این نیازها مرتبط کند.

 یک رویکرد از نوع مشاور انتظار دارد مشتری بیشتر در مورد نیازهای خود صحبت کند.

 فرو شنده پس از گوش دادن با دقت به خریدار ، به عنوان مشاور فعالیت می کند.

معمولاً در فرو ش نمایش وجود دارد.

برخی از کمک های نمایشی کاست ، نمونه ، نمودار ، اسلاید ، بروشور ، کتابچه و غیره است.

 اشتباه رایج توسط فرو شنده این است که همه نسخه های نمایشی را خودش انجام دهد.

 او انتظار دارد که خریدار تماشا کند.

 اما وقتی خریدار تماشا می کند ذهنش خاموش می شود.

او درگیر این محصول نمی شود.

ذهن او ممکن است درگیر بیماری همسرش یا نمره ضعیف پسرش در مدرسه شود.

در عوض ، فرو شنده باید به خریدار اجازه دهد با محصول کار کند.

 اجازه دهید خریدار محصول را اداره کند.

در حالی که او این کار را انجام می دهد ، فرو شنده باید اظهارات تشویقی را بیان کند.

 هر قابلیت محصول باید به خریدار ثابت شود.

 مشارکت خریدار برای فرو ش یک محصول بسیار ضروری است.

 حتی هنگام فروش یک سرویس ، به خریدار فرصت دهید تا با ارائه برخی از داده ها ، منافع خود را محاسبه کند.

بحث فرو ش لازم نیست یک طرفه باشد.

 همچنین لازم نیست صحبت بدون برنامه ریزی بدون هیچ گونه آمادگی باشد.

 این باید یک مصاحبه سازمان یافته مشارکت باشد.

 محصول و خریدار باید با یکدیگر درگیر شوند.

 تمام سوالاتی که احتمالاً توسط خریدار پرسیده می شود باید پیش بینی شود. همه مزایای محصولات باید توسط یک نمایش شرکت کننده تأکید شود.

 فروشنده باید نگرشی انعطاف پذیر و سازگار داشته باشد.

فروشند گان موفق ارائه فروش را گام بسیار مهمی در فرو ش می دانند ، اما هرگز 80-90 درصد از وقت خود را به آن اختصاص نمی دهند.

آنها زمان خود را به نسبت 40:60 بین ارائه و سایر مراحل فرو ش تقسیم می کنند. نیازی به ذکر نیست که کار جستجوی مناسب ، صلاحیت و قبل از رویکرد به ما کمک می کند تا زمان اختصاص داده شده به ارائه را کاهش دهیم ، و ارائه خود را به اندازه کافی برای تولید نتایج بهتر موثر کنیم.

یک فروشنده کاملاً آماده همیشه آماده است تا ایرادهای مطرح شده توسط مشتری را روشن کند.

 در یک ارائه موفقیت آمیز مقدمه ای مختصر ، پوشش مفصلی از مزایای محصول و ارتباط آن با نیازها و خواسته های مشتری ، و یک خلاصه کوتاه که نتیجه گیری می کند.

چندین بار تکرار اعتماد به نفس کافی را به یک فروشنده می دهد ، اما او نباید درک درستی از چشم انداز را امری بدیهی بداند.

 با عبارات مختلف ، او می تواند از جلسه لذت ببرد.

لازم به ذکر است که ارائه موثر هر چند به خودی خود هدف نیست اما یک گام مقدماتی برای بسته شدن فروش است.

رسیدگی به اعتراضات

در طول ارائه فرو ش یا در زمان بسته شدن فرو ش ، یک فرو شنده ممکن است با اعتراضات احتمالی مواجه شود.

فقط به این دلیل که مشتری احتمالی اعتراض او را ابراز می کند ، فرو شنده نباید بی جهت ناراحت شود.

 اعتراضات مورد استقبال قرار می گیرد زیرا آنها قصد خرید احتمالی را نشان می دهد و آنچه را که در مورد پایان فروش است ، به او می دهد. اعتراض فقط بیانیه است.

هدف آن کسب اطلاعات بیشتر قبل از تصمیم گیری در مورد خرید است.

 این اعتراضات می تواند روانی باشد ، مثلاً ترجیح مارک های معتبر و مشهور یا منطقی ، مثلاً عملکرد ضعیف محصول عرضه شده در گذشته. اعتراض های جزئی فقط نوعی رفتار دفاعی است.

 قبل از تعهد ، فرد احتمالی اطمینان می خواهد که او تصمیم درستی گرفته است.

یک فروشنده خوب باید بین یک شرط و یک اعتراض قضاوت کند.

 می توان بر یک اعتراض غلبه کرد ، اما شرط فقط یک مانع فروش است.

 شخصی که توانایی خرید کالایی را ندارد و صلاحیت دریافت وام را ندارد ، یک شرط است.

اگر ما به طور صحیح شرایط احتمالی را داشته باشیم ، می توانیم چنین شرایطی را پیش بینی کنیم.

 شرایط ممکن است فروش را غیرممکن کند و بهتر است صحبت های فروش خاتمه یابد.

 در حین صحبت های فروش ، گاهی اوقات به راحتی نمی توان شرایط را مشاهده کرد.

ابتدا می توان مانند اعتراض با آن برخورد کرد.

 این امر با تلاش برای شکستن آن انجام می شود. اگر این موفقیت آمیز نباشد ، مطمئناً می دانیم که این یک شرط است.

در غیاب شرایط ، فروش باید به پایان برسد. وگرنه تقصیر فروشنده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا
question